Взимку двигун автомобіля потрібно прогрівати перед поїздкою. При нагріванні метал розширюється і виходить на робочі параметри, а природне зношування на прогрітому ДВЗ значно нижче, ніж на холодному.
Але практика цієї зими показала, що іноді шкідливий сам прогрів. Пише Аvtosota.
Протягом останніх років на наших дорогах з’явилася величезна кількість китайців. Як виявилося, вони зовсім не призначені для морозів.
Усі недоліки вилізли з приходом в Україну снігопадів та екстремально низьких температур. Все ж таки для іншого клімату китайці не зовсім підходять.
Замерзли акумулятори, погасли датчики, вийшли з ладу мультимедійні та сенсорні дисплеї. Хтось із водіїв не зміг запустити двигун, а у когось відірвалися педалі. Однак одразу у кількох регіонах з’явилася нова проблема, про яку раніше ніхто не говорив.
Виявилося, що через морози у китайців виникли проблеми з вихлопною системою.
Саме ця несправність була виявлена у Chery Tiggo 7 Pro Max, GAC GN8 та інших моделей. У їхньому вихлопі накопичується вода. Якщо при цьому машина регулярно прогрівається, вологи набереться достатньо для повного перекриття системи. У найгіршому випадку вихлоп може навіть розірвати.
Що робити?
Не варто довго прогрівати китайські автомобілі, у тому числі кілька разів активуючи автозапуск. Інакше це може призвести до необхідності зняття колектора, магістралі та глушника та вилучення звідти льоду.
Однієї-двох хвилин буде достатньо для прогріву двигуна у китайському автомобілі. Це, звичайно, шкідливо для мотора, тому не варто одразу давати навантаження – виїжджайте із двору повільно і на низьких обертах.
Раніше Newsauto писало про ТОП-10 доступних автомобілів.
Фото: Аvtosota
[…] Newsauto писало про те, чому китайські авто не можна довго прогрівати […]