Бездротова зарядка в авто – звучить привабливо. Немає дротів, телефон красиво лежить на панелі, підключення до CarPlay чи Android Auto працює без розеток. Але через кілька хвилин – телефон гарячий, а заряд не росте. Чому так відбувається, пише Твоя машина, посилаючись на AutoSwiat.
Зустрічаються випадки, коли після години зарядки в авто смартфон нагрівається так, що система сама відключає живлення. Проблема частіше за все в поєднанні трьох речей: слабкий контакт, закрите охолодження та пластикова накладка на телефоні.
Найчастіше місце розташування зарядки в авто зовсім не враховує логіки – виробники ставлять її на тунель, куди влітку б’є сонце. У китайських моделях бувають навіть дві індукційні станції. Але обидві – у прямому доступі до ультрафіолету. І вже через 15 хвилин їзди телефон перетворюється на гарячу цеглину.
Допомогти міг би активний обдув. Але навіть коли він є, його часто недостатньо. І тут додається ще один момент – майже ніхто не виймає смартфон з чохла. Це логічно, адже кожен падіння без захисту – мінус екран. Проте саме він заважає не лише контакту, а й відведенню тепла.
У різних авто ситуація теж різна. У Toyota RAV4 без чохла зарядка працює стабільно. У VW Tiguan заряд припиняється, якщо зсунути телефон на пів сантиметра. У Mitsubishi Outlander – раптово все гаразд: зарядка тримає стабільно, але смартфон і тут гріється.
Реальність така: без кабелю – красиво, але з кабелем – спокійніше. Особливо на довгій трасі. Інакше доведеться змінювати не тільки дроти, а й батарею у телефоні.
Раніше Newsauto писало, що українці стали менше оформлювати “Зелену картку”: причина.
Фото: mashyna