Названо головні недоліки популярного вживаного кросовера Suzuki

Suzuki Vitara другого покоління випускається з 2015 року і має попит завдяки доступній ціні. При виборі вживаного екземпляра ключовим фактором стає тип двигуна.

Базовий 117-сильний атмосферний агрегат на 1.6 л. надійний, простий в обслуговуванні та допускає використання 92-го бензину. З «мінусів» – відверто слабка динаміка, особливо у версій з автоматом, а також необхідність регулярного регулювання клапанів і чутливість до якості масла. При більш-менш адекватному догляді може пройти до 200 000 км без серйозних проблем. Про це пише Wheel-News.

Турбований 140-сильний Boosterjet на 1,4 л. забезпечує кращу тягу та комфорт на трасі за рахунок стійкості до перевантажень. З особливостей – необхідність у 95-му бензині та частішої заміни масла. Після 100 000 км можливий чад, знос поршневих кілець і розтяг ланцюга ГРМ. Ресурс – близько 250 000 км.

Повний привід не дає переваг поза асфальтом. Передньопривідна версія дешевша в обслуговуванні.

За словами фахівців, для міста кращим є атмосферник, для траси — турбомотор.

Раніше Newsauto писало, що Jeep представив повністю оновлений Cherokee 2026.

Фото: wheel-news

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації