Як розпізнати скручений пробіг при купівлі авто

Коли українець шукає вживане авто, перше, на що дивиться, – пробіг. І саме тут найчастіше чекає пастка.

Як повідомив виданню «Твоя МАШИНА» Валерій, механік столичного СТО з 17-річним досвідом роботи, майже половина машин на ринку зі зміненим одометром. «Скрутити» показники сьогодні можна за кілька хвилин, а різниця в ціні виходить десятки тисяч гривень.

Видати правду допомагає салон. Якщо на лічильнику бачимо 100 тисяч км, а кермо блищить від зносу, крісла провалені й кнопки стерті – щось тут не сходиться. Інший сигнал – шини. На авто з пробігом до 80–90 тисяч вони ще мають бути рідними. Якщо на машині вже другий чи третій комплект, пробіг явно більший.

Сервісна книжка теж часто говорить гучніше за продавця. Коли записи підроблені, дати не збігаються або документи відсутні, від такої машини варто тікати. Експерт додає: офіційні сервіси все частіше ведуть електронні бази, і перевірка в них дозволяє швидко виявити брехню.

Діагностика на СТО – найпростіший спосіб викрити скручування. Спеціальне обладнання читає історію з блоків керування. Часто дані в комп’ютері і на панелі розходяться.

«Мали випадок, коли на одометрі світилося 70 тисяч, а в блоці коробки – 240», – розповідає механік.

Стан двигуна теж не приховає правду. Якщо при заявлених 60 тисячах мотор гримить, а коробка смикає – це ознака багатого минулого. Додайте сюди витоки оливи, антифризу й корозію днища – і картина стає очевидною.

Пробіг у нас ніхто не перевіряє офіційно, а закон за скручування не карає. Тому вся відповідальність лягає на покупця. Якщо є сумніви – краще пошукати інший варіант, ніж потім витрачати сотні тисяч гривень на ремонт.

Раніше Newsauto писало, що Кабмін схвалив законопроєкт про Нацбюро розслідувань аварійних подій на транспорті.

Фото: mashyna

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації