Як уберегти шини та підвіску на поганих дорогах

Експерт пояснив, що найкраща тактика під час руху по поганій дорозі полягає в тому, щоб завчасно знизити швидкість, зосередитися на дорожньому покритті попереду та намагатися уникати вибоїн. Якщо об’їхати перешкоду неможливо, слід відпустити педаль гальма безпосередньо перед в’їздом у вибоїну, щоб підвіска встигла стиснутися та відпрацювати удар. При цьому важливо тримати кермо прямо й уникати різких гальмувань або прискорень у момент контакту з нерівністю, адже це зменшує навантаження на шини та підвіску й продовжує їхній термін служби. Про це пише UAmotors.

Міф про те, що по вибоїнах краще їхати швидко, експерт спростував. Сила удару зростає пропорційно квадрату швидкості, а отже, чим вищою вона є, тим серйозніше пошкодження може отримати автомобіль. Ефект “ковзання” можливий лише на невеликих і щільно розташованих нерівностях та за наявності коліс великого діаметра, тоді як із глибокими вибоїнами такий підхід не працює.

Фахівець радить дотримуватися простих звичок у щоденному водінні: зберігати дистанцію, щоб вчасно помічати небезпечні ділянки, уникати різких маневрів, бути уважними до калюж, які можуть приховувати ями. Якщо об’їзд неможливий, потрібно максимально знизити швидкість і плавно переїхати перешкоду. В окремих випадках доцільно пропустити вибоїну між колесами, проте робити це варто лише за умови достатніх навичок керування.

Найчастіше від ударів страждають шини, особливо коли вони недостатньо накачані або водій входить у вибоїну з повернутим кермом. Сильний наїзд на високій швидкості може спричинити деформацію та тріщини на дисках, а повторні удари шкодять елементам підвіски. Додаткове гальмування безпосередньо над вибоїною прискорює їхній знос. Після серйозного удару експерт радить прислухатися до сторонніх звуків, звернути увагу на появу вібрацій на кермі та якнайшвидше перевірити розвал-сходження коліс.

Читайте також на Newsautoназвали кращі дешеві електромобілі 2025 року.

Фото: uamotors

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації