Audi Group відзвітувала про фінансові показники у другому кварталі 2024 року й анонсувала численні нові моделі. Після світової прем’єри нового Audi A5 наприкінці липня 2024 року відбудеться прем’єра Audi A6 e-tron, другої повністю електричної моделі на платформі Premium Platform Electric (PPE). Про це повідомляє Motorcar.
Але й це не все. Новий Audi Q5 також у розробці. Генеральний директор Гернот Дьолнер заявив: «Нове сімейство Audi A5 являє собою початок наступного покоління двигунів внутрішнього згоряння. Audi A6 e-tron з’явиться наприкінці липня, а восени — новий Audi Q5. Це свідчить про те, що Audi реалізує плани».
Також Дьолнер додав: «З новими сімействами моделей Audi A5, яка нещодавно дебютувала, та Audi A6 e-tron, яку ми презентуємо наприкінці липня, ми зараз готуємо наступну новинку. Audi Q6 e-tron також дебютував навесні.
Завдяки понад 20 прем’єрам у 2024 та 2025 роках ми розширюємо та омолоджуємо наше портфоліо та позиціонуємо себе, щоб бути гнучкими та надійними з повністю електричними моделями, гібридами та новим високоефективним поколінням двигунів внутрішнього згоряння. Ми також отримаємо вигоду від цього з точки зору продажів і доходів».
Що відомо про Audi Q5?
Новий Q5 не є справжньою несподіванкою, оскільки він тісно пов’язаний з A4 і, в майбутньому, з A5. Прототипи кросовера вже демонструють візуальну схожість з нещодавно представленими A5 та A5 Avant.
Трансмісії також, ймовірно, не відрізнятимуться: так званий привід MHEV Plus майже можна назвати повним гібридом.
У новому 2.0 TFSI потужністю 204 к.с., добре відомому 2.0 TDI потужністю 204 к.с. і новому 3.0 V6 TFSI потужністю 367 к.с. у S5 система складається з 48-вольтової літій-залізо-фосфатної батареї ємністю 1,8 кВт-год, ремінного стартер-генератора і нового генератора трансмісії, який розташований безпосередньо на вихідному валу трансмісії. Останній підвищує потужність до 18 кВт і рекуперує до 25 кВт.
Маневрування та паркування виключно електричні. Компоненти електричного приводу можна використовувати під час повільної їзди містом, у плавучому русі, наприклад, на сільських дорогах, і під час руху в напрямку сусіднього міста, проте до 130 км/год.
Система MHEV Plus збільшує вагу автомобіля на 65 кілограмів, приблизно 20 з яких припадає на генератор трансмісії. Виробник називає такі переваги цієї технології: дизель заощаджує 10 грамів CO2 на кілометр і близько 0,4 літра на 100 кілометрів, а двигун V6 економить 17 грам CO2 і 0,74 літра. Лише базовий бензиновий двигун потужністю 150 к.с. не має нової системи.
Усі бензинові двигуни є абсолютно новими розробками з покращеним процесом згоряння та турбокомпресором зі змінною геометрією турбіни. Усі двигуни, доступні на момент запуску на ринку, підключаються до 7-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням, включаючи шестициліндровий у S5.
Раніше Newsauto писало про те, як виглядає оновлена Mazda 6 (фото).
Фото: motorcar