BYD продовжує наступ на світовий ринок: компанія випустила моделі Han L та Tang L із революційною технологією зарядки Super E-Platform, яка була представлена кілька тижнів тому Новинка дозволяє за п’ять хвилин відновити запас ходу до 400 кілометрів – швидше, ніж у будь-якого конкурента на ринку.
Швидкість зарядки в 1000 кВт у чотири рази вища за швидкість зарядки на станціях Tesla Supercharger. При цьому цінова політика BYD також націлена на масового споживача: седан Han L стартує з позначки 219 800 юанів (близько $30 100), що на $10 000 дешевше за базову Tesla Model 3. Кросовер Tang L пропонується за ціною від 239 800 юанів.
У компанії підкреслюють, що нова технологія “цілком знімає занепокоєння про дальність поїздки”, а час зарядки порівняно із заправкою автомобіля з ДВС.
На старті продажі будуть обмежені китайським ринком, де BYD вже розгортає мережу із 4000 ультрашвидких зарядних станцій. Однак плани глобальної експансії стрімко набирають обертів: цього року запуститься завод в Угорщині з потужністю до 300 000 автомобілів на рік, а у Великій Британії компанія створює науково-дослідний центр для розробки майбутніх моделей.
BYD вже впевнено утримує лідерство на найбільшому у світі ринку електромобілів – у Китаї частка компанії перевищує третину всіх продажів. У 2024 році китайський автовиробник обійшов Tesla за обсягами глобального продажу електрокарів, незважаючи на відсутність BYD на ринку США.
Раніше Newsauto писало, що представлено найдешевший пікап Tesla із найбільшим запасом ходу.
Фото: BYD
