Популярний седан Renault Megane знову надійшов у продаж в деяких європейських країнах та продовжить доводити правильність ставки на дизельний двигун.
Після появи електричного кросовера Renault Megane E-Tech Electric, про звичайну модель Megane начебто забули та зняли з виробництва. Проте продажі електричного аналога не виявились занадто вражаючими й виявилось, що ринок досі потребує бюджетного автомобіля й бажано дизельного.
Проте деякі ринки Східної Європи все ж залишили Renault Mégane та продають седан у версії GrandCoupé й навіть з дизельним двигуном, інформує Motorcar.
Дебют дизельної версії
Підрозділи виробника у Польщі та Чехії почали пропонувати Renault Mégane GrandCoupé у середині минулого року, щоб «задовольнити попит клієнтів, які не дуже люблять електромобілі».
Єдина технічна комплектація була доступна з добре відомим двигуном 1.3 TCe потужністю 140 к.с., яка поєднується як з шестиступінчастою механічною коробкою передач, так і з семиступінчастою автоматичною коробкою передач EDC.
Відтепер седан Mégane GrandCoupé отримав новий варіант дизельного двигуна, який був доданий до асортименту з добре відомим 115 к.с. 1,5 dCi. У Renault підкреслили, що це дуже цікава комбінація з продуктивністю, оскільки її середня витрата палива становить 4,7 л/100 км, а максимальний запас ходу без дозаправки становить понад 1000 кілометрів.
Крім того, будучи дизелем, він має покращене стандартне обладнання порівняно з бензиновою моделлю, наприклад, сидіння зі шкіряною оббивкою, моніторинг сліпих зон, передні та задні датчики паркування, світлодіодні фари Pure Vision та двері багажника з електроприводом.
Звичайно, цей варіант теж дорожчий за бензин. У Польщі дизельна комплектація коштує від 27 288 до 28 186 євро, проте цей просторий седан досі пропонує гарне співвідношення якість/ціна.
Раніше Newsauto писало, що новий кросовер Mazda CX-5 знову виїхав на тести.
Фото: motorcar