Ford представив новий Transit Connect

Компанія Ford представила «каблучок» Transit Connect третього покоління, зроблений на базі Volkswagen Caddy. На ринок він вийде влітку поточного року.

Volkswagen Caddy п’ятого покоління дебютував ще у 2020 році, його пасажирський клон від Ford під ім’ям Tourneo Connect побачив світ у 2021-му, і лише тепер «синій овал» представив суто комерційну версію тієї ж моделі під назвою Transit Connect. Пише Аvtomir.

Новий Transit Connect, як і споріднений Caddy, буде доступний з двома варіантами колісної бази (2755 або 2970 мм), максимальна корисна місткість кузова становить 3,7 кубометра, максимальна корисна довжина кузова – 2150 мм, максимальна вантажність – 820 кг.

Між передньою (водійською) та задньою (вантажною) частинами салону нового Transit Connect встановлена пластикова перегородка. У версії Kombi з другим рядом сидінь вона віднесена до С-стійок, але не прикручена намертво, а зроблена рухомою: перегородку можна перемістити вперед разом з сидіннями другого ряду, спинки та подушки яких під час трансформації вишиковуються в одну площину, а підголівники нахиляються вперед, щоб не зачіпати дах. Таким чином можна регулювати місткість версії Kombi: з відсунутою вперед стінкою і складеними кріслами другого ряду корисний об’єм кузова довгобазного фургона досягає 3,1 кубометра, коротокобазного – 2,5 кубометра.

Салон у нового фордівського «каблучка» типово фольксвагенівський, з незручною сенсорною панеллю налаштування мікроклімату. Для всіх версій заявлено стандартний повністю цифровий 10-дюймовий щиток приладів. Сенсорний мультимедійний екран також 10-дюймовий. Спинка крісла переднього пасажира у складеному положенні може виконувати роль столика-органайзера. Асортимент електронних помічників водію, зрозуміло, дуже багатий, є зокрема спеціальна програма, що полегшує маневрування з причепом.

На новому Transit Connect дебютує плагін-гібридна силова установка, яка пізніше з’явиться й у Volkswagen Caddy: до її складу входять 1,5-літровий бензиновий турбомотор, 6-ступенева коробка DSG, електромотор та високовольтна батарея (її ємність поки не розкрита). Максимальна сукупна віддача силової установки у гібридному режимі становить 150 к.с. та 350 Нм. Максимальний запас ходу на електротязі – 110 км за циклом WLTP. Максимальна потужність заряджання батареї – 50 кВт.

Альтернатива гібридній силовій установці – 2,0-літровий турбодизель потужністю 102 або 122 к.с. Фургончику з 102-сильним дизелем дістанеться тільки 6-ступенева МКП і передній привід. Версія зі 122-сильним мотором пропонує на вибір 6-ступеневу МКП або 7-ступеневий «робот» DSG, передній або повний привід з автоматичною муфтою відбору потужності на задню вісь, але повний привід можна отримати тільки в поєднанні з МКП.

Читайте також на Newsauto – Michelin спільно з Maxion Wheels розробили гнучкі колісні диски.

Фото: avtomir

 

Допоможіть нам стати кращими

1 Коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації