Компанія Ford представила «каблучок» Transit Connect третього покоління, зроблений на базі Volkswagen Caddy. На ринок він вийде влітку поточного року.
Volkswagen Caddy п’ятого покоління дебютував ще у 2020 році, його пасажирський клон від Ford під ім’ям Tourneo Connect побачив світ у 2021-му, і лише тепер «синій овал» представив суто комерційну версію тієї ж моделі під назвою Transit Connect. Пише Аvtomir.
Новий Transit Connect, як і споріднений Caddy, буде доступний з двома варіантами колісної бази (2755 або 2970 мм), максимальна корисна місткість кузова становить 3,7 кубометра, максимальна корисна довжина кузова – 2150 мм, максимальна вантажність – 820 кг.
Між передньою (водійською) та задньою (вантажною) частинами салону нового Transit Connect встановлена пластикова перегородка. У версії Kombi з другим рядом сидінь вона віднесена до С-стійок, але не прикручена намертво, а зроблена рухомою: перегородку можна перемістити вперед разом з сидіннями другого ряду, спинки та подушки яких під час трансформації вишиковуються в одну площину, а підголівники нахиляються вперед, щоб не зачіпати дах. Таким чином можна регулювати місткість версії Kombi: з відсунутою вперед стінкою і складеними кріслами другого ряду корисний об’єм кузова довгобазного фургона досягає 3,1 кубометра, коротокобазного – 2,5 кубометра.
Салон у нового фордівського «каблучка» типово фольксвагенівський, з незручною сенсорною панеллю налаштування мікроклімату. Для всіх версій заявлено стандартний повністю цифровий 10-дюймовий щиток приладів. Сенсорний мультимедійний екран також 10-дюймовий. Спинка крісла переднього пасажира у складеному положенні може виконувати роль столика-органайзера. Асортимент електронних помічників водію, зрозуміло, дуже багатий, є зокрема спеціальна програма, що полегшує маневрування з причепом.
На новому Transit Connect дебютує плагін-гібридна силова установка, яка пізніше з’явиться й у Volkswagen Caddy: до її складу входять 1,5-літровий бензиновий турбомотор, 6-ступенева коробка DSG, електромотор та високовольтна батарея (її ємність поки не розкрита). Максимальна сукупна віддача силової установки у гібридному режимі становить 150 к.с. та 350 Нм. Максимальний запас ходу на електротязі – 110 км за циклом WLTP. Максимальна потужність заряджання батареї – 50 кВт.
Альтернатива гібридній силовій установці – 2,0-літровий турбодизель потужністю 102 або 122 к.с. Фургончику з 102-сильним дизелем дістанеться тільки 6-ступенева МКП і передній привід. Версія зі 122-сильним мотором пропонує на вибір 6-ступеневу МКП або 7-ступеневий «робот» DSG, передній або повний привід з автоматичною муфтою відбору потужності на задню вісь, але повний привід можна отримати тільки в поєднанні з МКП.
Читайте також на Newsauto – Michelin спільно з Maxion Wheels розробили гнучкі колісні диски.
Фото: avtomir
[…] Newsauto писало, що Ford представив новий Transit […]