Ford знижує стартову ціну на електромобіль Mustang Mach-E

Середня ціна на електромобілі в США падає на 7,4%. Ford пропонує Mustang Mach-E за $37 995 без податкового кредиту. Електромобілі стають доступнішими — ціни падають, а конкуренція зростає. Про це повідомляє cikavosti.

На конференції Bloomberg Green у Сіетлі 15 липня 2025 року директор із сталого розвитку Ford Боб Холікросс заявив, що Mustang Mach-E тепер коштує 37 995 доларів. Ціна не враховує федеральну податкову знижку у 7500 доларів. На відміну від Tesla, Ford не включає ці пільги у рекламовану ціну.

Проте зазначена вартість може стосуватись спеціальної програми A/X/Z, яка діє лише для працівників, пенсіонерів та партнерів компанії. Попри це, її рекламну кампанію подають як національну. Це викликає сумніви у прозорості цінової політики.

За словами Холікросса, доступність є критичною умовою для виходу за межі ринку ентузіастів. У США середня вартість електромобіля залишається на 11 тисяч доларів вищою за бензинові аналоги. Тому заявлена ціна Mach-E — суттєвий крок для Ford у напрямку масового ринку.

Ціни знижуються, але споживачі все ще обережні

За даними Bloomberg, середня ціна нового електромобіля у США з січня 2023 року знизилася на 7,4%. Проте вона залишається високою через преміальні моделі, що домінують у продажах. Доступні моделі поступово з’являються, але поки не формують новий стандарт.

Ford також планує розширити лінійку гібридів та електромобілів з подовженим запасом ходу. Це автомобілі, в яких бензиновий двигун використовується лише для зарядки акумулятора, а не для руху. Такі рішення популярні в Китаї, де комбінований запас ходу сягає 1300 миль.

Холікросс вважає, що електромобілі мають оцінюватися не лише за пробігом на батареї, а й за загальним рівнем викидів.

Податкові пільги закінчуються: що далі?

Федеральна податкова знижка у 7500 доларів діє до 30 вересня 2025 року. Після цього середня ціна на електромобілі може змінитися. Деякі аналітики припускають, що пільги дозволяли виробникам штучно утримувати ціни вище ринкових.

Прогноз BloombergNEF вказує на ймовірне сповільнення продажів на ринках, де змінюється політика підтримки. У США очікується падіння динаміки, тоді як у Китаї, країнах Північної Європи та Великій Британії темпи електрифікації залишаються високими.

За прогнозом, лише 40% світового автопарку буде електричним до 2040 року. У Китаї цей показник сягне 69%, у Скандинавії — 72%, у США — значно менше.

Висновок: стратегія Ford і майбутнє ринку

Ford отримує визнання за спробу знизити вартість входу у світ електромобілів, однак її підхід потребує більшої прозорості. Конкуренція на світовому ринку зростає, і лише ціною вже не обійдешся. Без збереження стимулів з боку держави та ефективного впровадження нових технологій, таких як недорогі батареї з натрію або залізо-фосфату, масовий перехід на електромобілі може сповільнитися на роки.

На тлі зміни політичних умов, електромобільна стратегія має бути гнучкою, а рішення — зваженими. Ринок готовий до змін, але не готовий до непрозорих обіцянок.

Раніше Newsauto писало, що у Бразилії презентували новий Chevrolet Tracker.

Фото: cikavosti

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації