Компанія Xiaomi обирає гібридний підхід до продажу своїх електромобілів з поєднанням магазинів під прямим управлінням та дилерських центрів. Це рішення було підтверджено після дебюту SU7, першого електромобіля компанії. Повідомляє ITsider.
Xiaomi уклала угоди з 14 партнерами з продажу та обслуговування, що допоможе їй прискорити створення відповідних каналів.
Цей інноваційний підхід відрізняється від шляху, яким йдуть багато китайських виробників електромобілів, натхненні моделлю прямих продажів Tesla. Рішення Xiaomi EV включити дилерські центри дозволить більшій кількості людей випробувати транспортні засоби перед тим, як прийняти рішення про їхню покупку.
Xiaomi SU7, представлений 28 грудня, є першим кроком в амбітному плані компанії увійти до п’ятірки найбільших світових автовиробників. Ми, безумовно, будемо уважно стежити за розвитком подій.
Нещодавно Newsauto розповідало, що Renault продаватиме європейцям компактний хетчбек Twingo четвертого покоління.
Фото: ITsider
[…] Newsauto повідомляло, що компанія Xiaomi впровадить відмінну від Tesla модель […]
[…] Newsauto писало, що компанія Xiaomi впровадить відмінну від Tesla модель […]