Головна проблема електричних вантажівок – це можливість працювати лише на короткому плечі.
Як показали тести, реальний запас ходу батарейного автопоїзда складає близько трьохсот кілометрів, а процедура зарядки навіть від 440-кіловатної станції займає близько півтори години.
Введення стандарту MCS дозволить покращити ситуацію. Про це пише Аvtosota. Так, зарядка акумулятора вантажівки від 10% до 80% займатиме лише близько півгодини (це стандартна перерва, яку згідно з правилами перевезень повинні робити європейські далекобійники).
На цьому запасі магістральний тягач зможе проїхати 300-400 км.
У Мюнхені, на батьківщині бренду MAN, зарядка MCS розпочала свою роботу. Але для поширення таких станцій технології потрібно пройти процедуру сертифікації. Як припускають автори, це вдасться зробити до кінця року, після чого почнеться нова для електротранспорту епоха.
Тим часом, як мінімум три виробники — DAF, Mercedes і Volvo — продовжують випускати на своїх європейських заводах машини, що відповідають екологічним нормам Євро-5. Ця техніка призначена для «ринків Азії».
Раніше Newsauto писало, що цього року в Україні стартувало виробництво сучасних вантажних авто.
Фото: avtosota

[…] також на Newsauto – MAN подолав головну проблему електричних […]