Mercedes-Benz випробовує розроблену разом з Factorial Energy твердотілу батарею Pack. Перший серійний автомобіль, який використовуватиме її, має з’явитися на дорогах до кінця десятиліття.
Mercedes-Benz тестує твердотілу батарею, яка може розблокувати запас ходу до понад 1000 кілометрів на одному заряді. Попередні випробування проводяться для оцінки ефективності, довговічності та продуктивності Pack, яку було створено німецьким автовиробником у співпраці з американською компанією Factorial Energy, пише Autocar.
Mercedes використовує седан EQS для тестування батареї. Він був дещо модифікований для розміщення нової Pack (в основному йдеться про корпус батареї). Компанія ще не оприлюднила повні технічні характеристики. Водночас виробник стверджує, що нова технологія зберігання енергії пропонує збільшення діапазону приблизно на 25%, якщо порівнювати з літій-іонним акумулятором еквівалентного розміру та ваги.
Поточний седан EQS 450+, оснащений літій-іонним акумулятором місткістю 118 кВт·год, має запас ходу, сертифікований WLTP, 511 миль (близько 820 кілометрів). Твердотіловий блок, як очікується, збільшить запас ходу прототипу EQS до понад 620 миль (997 кілометрів) у реальних умовах водіння.
Технологія, яка випробовується в прототипі EQS, знаменує собою перший крок до більш досконалої твердотілової батареї під внутрішньою кодовою назвою Solstice, яку Mercedes-Benz і Factorial Energy спільно розробляють. Блок наступного покоління замінює полімерний сепаратор твердим електролітом на основі сульфідів. Це має допомогти збільшити щільність енергії 450 Вт-год/кг і збільшити діапазон приблизно на 80% в порівнянні з сучасними літій-іонними батареями.
Очікується, що далі Mercedes-Benz презентує нову концепцію авто. Ця майбутня концепція продемонструє технологію, що, як очікується, буде використана в майбутній новій лінійці компактних автомобілів, включаючи наступників седана CLA, CLA Shooting Brake, GLA/EQA та GLB/EQB.
Раніше Newsauto писало, що Audi визнала проблеми з якістю матеріалів і обіцяє покращення.
Фото: Mercedes-Benz
