Mercedes представив новий AMG GT63 S E Performance

Для шанувальників вражаючих автомобілів Mercedes-Benz AMG є новинка – AMG GT63 S E Performance. Про це пише M1.

E Performance – це позначення гібридної силової установки від Mercedes-AMG. Новий флагман GT пропонує приголомшливу сумарну потужність 805 кінських сил завдяки поєднанню подвійного турбонаддувного 4.0-літрового V8 двигуна спереду та електродвигуна ззаду. Сам бензиновий агрегат видає 603 к.с., але ще більш вражаючим є показник крутного моменту – 1400 Нм. Завдяки спільній роботі двигунів, розгін до 100 км/год займає лише 2.7 секунди, що ставить цю модель на рівень суперкарів. Нове покоління купе може бути більшим завдяки додатковим сидінням, проте воно офіційно є найшвидшим серійним автомобілем AMG за розгоном.

Попри те, що технічно це plug-in гібрид, економія палива не є головним пріоритетом. Ємність акумулятора становить лише 6.1 кВт/год, а виробник поки що не розголошує запас ходу на електротязі, обіцяючи повідомити цю інформацію пізніше. Натомість, акумулятор зосереджений на забезпеченні максимальної потужності. Для цього Mercedes-AMG підтримує його в оптимальній температурі, аби за потреби вичавити максимум енергії. Заряджання здійснюється або через розетку, або за допомогою різних режимів рекуперації, що обираються водієм, зокрема, є режим однопедального керування, схожий до електромобілів.

Дев’ятиступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням передає потужність на систему повного приводу Mercedes-AMG 4Matic+. Зазвичай електромотор рухає лише задню вісь, але за наявності пробуксування потужність може перенаправлятися вперед. Також в стандартне оснащення входять система керування задньою віссю та підвіска AMG Active Ride Control із системою стабілізації крена кузова, а також карбоно-керамічні гальма. Шестипоршневі суппорти стискають 42-сантиметрові диски спереду, встановлені за стандартними 20-дюймовими колесами, а ззаду знаходяться 38-сантиметрові диски з однопоршневими суппортами. Опційно доступні колеса діаметром до 21 дюйма.

Зовнішній вигляд версії E Performance майже не відрізняється від стандартного AMG GT63, хіба що при детальному розгляді. Mercedes додав спеціальні шильдики на кришці багажника, а на задньому бампері є лючок, що приховує зарядний порт.

Також є непомітні зміни в активній аеродинамічній системі, призначені для оптимізації роботи саме для гібридної силової установки. Салон виконано у звичному стилі Mercedes-AMG – це розкішний 2+2 простір, де приємно проводити час за кермом.

Ціну на новинку оголосять ближче до дати його надходження у продаж в кінці 2024 року.

Раніше Newsauto писало, що Toyota відкликає сотні тисяч новітніх Prius та Prius Prime: причина.

Фото: M1

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації