Новий Toyota Land Cruiser отримав 48-вольтову м’яку гібридну систему

Дизельний Toyota Land Cruiser отримав гібридну технологію. Нова 48-вольтова м’яка гібридна система не погіршила позашляхові можливості Land Cruiser. Про це повідомляє Motorcar.

Новий Toyota Land Cruiser отримав 48-вольтову м’яку гібридну систему, яка розроблена для забезпечення «більш плавної та комфортної їзди як на дорозі, так і поза нею», але, що дуже важливо, за словами компанії, жодним чином не погіршує «здатність повнопривідного автомобіля працювати в екстремальних умовах та на пересіченій місцевості».

Гібридна складова

Кожен новий Land Cruiser, включаючи нещодавно анонсований комерційний фургон Land Cruiser, зрештою буде оснащений м’якою гібридною системою. Вона поєднує існуючий 2,8-літровий турбодизельний двигун великого позашляховика з електродвигуном-генератором та 48-вольтовою літій-іонною батареєю. Це та сама система, що використовується в Toyota Hilux Hybrid, і може забезпечити додаткові 16 к.с. та 65 Нм крутного моменту.

Головною перевагою є швидша, тихіша та плавніша система запуску-зупинки двигуна, яка допоможе в місті або за щільного руху, але ця система також забезпечує плавніше та стабільніше розганяння в усьому діапазоні обертів, забезпечуючи комфортніше керування. Toyota навіть стверджує, що гібридна система покращує і без того величезні можливості Land Cruiser долати перешкоди на бездоріжжі.

Мотор-генератор використовується для заряджання акумулятора гібридної системи, тому водіям не потрібно турбуватися про пошук розетки в дикій природі. Він здатний рекуперувати енергію, коли Land Cruiser сповільнюється, а функція рекуперації підвищує ефективність. Як зазначає Toyota, це також має створити більш «природне відчуття уповільнення».

Дисплей приладів показуватиме водіям, чи гібридна система рекуперує енергію, чи допомагає двигуну.

Розташування

Для захисту електрифікованої частини від будь-яких перешкод, мотор-генератор був встановлений високо на блоці двигуна, аби гарантувати, що повнопривідний автомобіль все ще може долати воду глибиною до 700 мм. Акумулятор також захищений від води, фільтр допомагає запобігти накопиченню пилу в охолоджувальних трактах, а вентилятор призначений для підтримки продуктивності пристрою за високих температур.

Оскільки ця нова конструкція є компактнішою та менш складною, ніж повногібридна система Toyota з «самозарядкою», бренд може легше додавати м’яку гібридну систему до існуючих силових агрегатів автомобілів, без необхідності значних модифікацій чи переробки.

Toyota не оголосила ціну на новий Land Cruiser Hybrid 48V, але заявила, що перші екземпляри з’являться на початку наступного року. За очікуваннями, вони коштуватимуть набагато дорожче, ніж попередня, виключно дизельна версія, ціна якої вже починається від 79 990 євро  – на 18 000 євро більше, ніж у конкурента Land Rover Defender 110.

Раніше Newsauto писало, що кроссовер Q3 виявився найдешевшим в Audi.

Фото: motorcar

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації