У жовтні 2025 року румунський виробник Dacia презентував оновлений універсал Jogger, який отримав змінений дизайн та новий двигун. Тепер оголошено комплектації та ціни для 2026 року, інформує Motorcar.
Комплектації Dacia Jogger
Ціни на рестайлінговий Jogger у Німеччині вже відомі. Вартість починається від 17 990 євро за п’ятимісний Essential Eco-G 120 потужністю 122 к.с., додатковим баком LPG та шестиступінчастою механічною коробкою передач. Він вже включає підігрів передніх сидінь, кругові датчики паркування та механічний кондиціонер. Версія TCe 110 починається від 18 290 євро.
Третій ряд сидінь ззаду коштує додатково 700 євро. Топова комплектація Journey починається від 22 890 євро. Eco-G 120 з шестиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням коштує від 24 390 євро, а Hybrid 155 обійдеться від 27 390 євро. Найдоступнішою гібридною моделлю початкового рівня є Expression, ціна якої починається від 23 990 євро.
На жаль, універсал Dacia Jogger не пропонується на українському ринку, де моделі бренду продаються під маркою Renault.
Екстер’єр
В рамках останнього оновлення моделі Dacia значно загострила зовнішній дизайн Jogger. Вперше він має нову світлодіодний світловий підпис у формі перевернутої літери T, яка, як і Duster, зливається з оновленою решіткою радіатора та візуально підкреслює передню частину. Також доступний новий колір кузова під назвою «Sandstone».
У задній частині нові піксельні світлодіодні ліхтарі забезпечують вражаючий вигляд, візуально інтегруючись із заднім склом та створюючи гармонійний загальний вигляд. Вертикально розташовані задні ліхтарі повторюють контури крил та підкреслюють міцний характер автомобіля. Деякі деталі екстер’єру, такі як нові захисні кришки на колісних арках та днищі, виготовлені з екологічного матеріалу «Starkle», який на 20 відсотків складається з переробленого пластику.
Інтер’єр
В інтер’єрі Jogger представлений новими матеріалами та опціями обладнання, що підвищують комфорт та цінність. Залежно від комплектації використовуються міцні тканини або джинсова оббивка. Варіант Journey вирізняється сучасним дизайном з синього деніму, тоді як комплектація Extreme має міцну оббивку Microcloud TEP та гумові килимки для підлоги.
Перероблене кермо покращує ергономіку, а новий електричний перемикач передач підвищує зручність використання в автоматичних версіях. Концепцію інтер’єру доповнює нова інформаційно-розважальна система з 10,1-дюймовим сенсорним екраном, підключеною навігацією та індуктивною зарядною панеллю для смартфона. 7-дюймова цифрова панель приладів має новий дизайн поверхні.
Чотири точки кріплення YouClip є стандартними: одна на приладовій панелі, одна на задній частині центральної консолі, одна з внутрішньої сторони дверей багажника та одна з одного боку багажника.
Точки кріплення можна використовувати для тримача для планшета, сумки для зберігання, тримача для мобільного телефону, вішалки для одягу тощо. Два нових аксесуари, сумісні з YouClip, тепер також доступні через дилерську мережу Dacia: футляр для окулярів та сумка для покупок.
Під капотом
Dacia значно розширює варіанти трансмісії Jogger. Новий Hybrid 155 замінює попередній Hybrid 140 та поєднує 1,8-літровий бензиновий двигун з двома електродвигунами, акумулятор ємністю 1,4 кВт-год та автоматичну багаторежимну коробку передач. Він видає 155 к.с., забезпечує крутний момент 170 Нм та зменшує витрату палива та викиди на десять відсотків. Гібридний Jogger може покривати до 80 відсотків свого часу руху в міському русі, використовуючи лише електроенергію, і завжди запускається в електричному режимі.
Також доступний новий Eco-G 120 – перший двигун Dacia на зрідженому газі з автоматичною коробкою передач. Він замінює попередній Eco-G 100. 1,2-літровий турбодвигун видає 120 к.с. і, зі збільшеним до 48,8 літрів баком для зрідженого газу (замість попередніх 40), збільшує запас ходу в режимі природного газу на 20 відсотків. Це дає Jogger загальний запас ходу близько 1480 кілометрів.
6-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням, яку Dacia описує як «плавну та чуйну», доступна в Eco-G 120 як альтернатива механічній коробці передач. TCe 110 з шестиступінчастою механічною коробкою передач залишається базовим двигуном у лінійці.
Раніше Newsauto писало, що Dacia представила оновлений електромобіль Spring 2026.
Фото: motorcar
