Представлено рейтинг найкращих кольорів для авто по марках

Автовиробники представили понад 15 нових відтінків для своїх моделей у 2025 році, повертаючи яскраві кольори у лінійки після років домінування сірих та чорних тонів. Компанії Audi, BMW, Chevrolet та інші бренди активно запроваджують сині, зелені та фіолетові відтінки, відповідаючи на зростаючий попит покупців на кольорові автомобілі. Про це пише Motor1.

Audi

Audi представила Malpelo Blue для нових A6 E-Tron та Q3, який поєднує відтінки бірюзового та блакитного.

BMW

BMW повернула легендарний Avus Blue для M340i Jahre Edition та розширила доступність Grigio Telesto на моделях M5 та M2.

Cadillac

Cadillac додала Drift Metallic для CT5 седана, що особливо ефектно виглядає на CT5-V Blackwing з чорними акцентами.

Chevrolet

Chevrolet запровадила два нові відтінки для Corvette: Hysteria Purple для ZR1 з бронзовими колесами та Roswell Green для ZR1X.

Ford

Ford представила Sinister Bronze як частину акцентного пакета для Bronco, Bronco Sport та Mustang. Kia додала Terrain Brown для Telluride 2027 року, який змінює тон від пісочного до майже болотного залежно від освітлення.

Lexus

Lexus створила ексклюзивний відтінок Wind для лімітованої серії IS500 F Sport Ultimate Edition з сріблясто-білим покриттям.

Nissan

Nissan повернула культовий Midnight Purple для Z 2026 року, який змінюється від чорного до фіолетового та зеленого залежно від кута огляду.

Porsche

Porsche додала Olive Neo для спеціальної версії 911 Spirit 70, обмеженої 1500 примірниками, з золотистими значками та тартановим інтер’єром.

Renault

Renault представила Hauts-de-France Green для 4 E-Tech, що поєднує блакитний, бірюзовий та шавлієвий, а також яскравий Pop Yellow для 5 E-Tech.

Toyota

Toyota запровадила три нові відтінки: Everest для 4Runner TRD Pro, Wave Maker для всієї лінійки TRD Pro та Karashi Yellow для Prius Nightshade з затемненими акцентами.

Експерти німецької хімічної компанії BASF прогнозують, що нейтральні тони залишаться популярними через посилення брутального дизайну кросоверів та позашляховиків, проте яскраві відтінки, особливо жовтий, продовжать зростати у популярності.

Статистика BASF за 2024 рік показує, що 83% покупців все ще обирають ахроматичні відтінки, як-от білий або чорний. Сірий залишається найпопулярнішим кольором в Америці, тоді як чорний домінує в Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Раніше Newsauto писало, що Huawei та GAC показали перший спільний автомобіль.

Фото: mmr

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації