Французька марка Renault представила оновлений мінівен Triber для індійського ринку. Хоча Renault постійно розширює свою лінійку гібридних та електричних двигунів по всій Європі, її стратегія в Індії залишається міцно заснованою на двигунах внутрішнього згоряння. Одним із ключових гравців досі виглядає Renault Triber, компактний мінівен з елементами кросовера, який щойно отримав оновлення в середині генерації. Про це пише Мotorcar.
Оновлення принесли більш вишуканий екстер’єр та деякі продумані оновлення всередині, спрямовані на те, щоб модель залишалася конкурентоспроможною в зростаючому бюджетному сегменті.
Фейсліфтинг відбувся через шість років після запуску оригінальної моделі. Знайоме дружнє обличчя з решіткою радіатора, натхненною Megane, було замінено на більш чітку, більш наполегливу передню частину. Хоча фари зберегли свою зовнішню форму, тепер вони мають оновлену внутрішню графіку та більш чітко зливаються з тоншою решіткою радіатора, яка обрамляє останній значок Renault. Передній бампер був перероблений з використанням міцних стилістичних елементів, включаючи срібні акценти навколо центрального повітрозабірника, а капот тепер має більш виражені складки.
Збоку зміни ледь помітні. Профіль залишається практично незмінним, за винятком нового дизайну 15-дюймових коліс, опціонального контрастного чорного даху та наклеєних елементів, що нагадують захисне покриття.
У задній частині зміни також скромні. Задні ліхтарі мають димчасте покриття з новою світлодіодною графікою, до яких додається чорна декоративна накладка на задніх дверях та дещо перероблений бампер.
Функціональний та практичний інтер’єр
Всередині оновлений Triber успадкував приладову панель від технічно спорідненого кросовера Kiger. Це означає вище розташований 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи в поєднанні з 7-дюймовою цифровою панеллю приладів. Інші оновлення включають бежеву оббивку, перероблену панель клімат-контролю та кілька приємних доповнень, таких як бездротова зарядка телефону.
Практичне трирядне розташування сидінь залишається незмінним, пропонуючи місце для семи пасажирів, хоча, враховуючи субкомпактні розміри автомобіля, місце в третьому ряду найкраще підходить для дітей або дуже коротких поїздок. Ті, хто надає перевагу вантажному простору, можуть скласти задні ряди, щоб розширити багажник до 625 літрів.
Незважаючи на те, що Triber класифікується як трирядний мінівен, його довжина становить 3985 мм, що робить його коротшим за хетчбек Renault Clio. Індійська модель має однакову архітектуру CMF-A+ з Renault Kwid та Kiger, а також з Nissan Magnite.
Під капотом
На жаль, оновлення в середині покоління не принесли жодних змін під капотом.
Triber продовжує оснащуватися 1,0-літровим трициліндровим двигуном без наддуву. Потужність залишається на рівні 72 к.с. (53 кВт) та 96 Нм крутного моменту, оскільки Renault досі не пропонує опцію з турбонаддувом, доступну в Kiger. Клієнти можуть вибирати між п’ятиступінчастою механічною коробкою передач або п’ятиступінчастою AMT, обидві з яких передають потужність на передні колеса.
Доступна ціна
Оновлений Triber тепер доступний для замовлення в Індії, ціни починаються від ₹6 29 995 ($7 300) за базовий варіант Authentic. Топова комплектація Emotion коштує ₹9 16 995 ($10 614).
Раніше Newsauto писало, що фанати розчаровані першим автосалоном Tesla в Індії.
Фото: motorcar