Безпілотне таксі Hyundai Ioniq 5 виконало вимоги екзамену на отримання водійських прав. Повідомляє Motorcar.
Компанія Hyundai створила відео, яке має переконати у безпечності безпілотних автомобілів, й використала для цього роботаксі на базі Ioniq 5.
Останніми місяцями безпілотні автомобілі зазнали критики, однак Hyundai залишається відданим цій технології та намагається заспокоїти громадськість, провівши один зі своїх автономних електромобілів Ioniq 5 через традиційний тест на отримання водійських прав.
Для цього навіть була залучена справжній екзаменатор DMV Кендіс Джонс, яка ретельно оцінювала дії Ioniq 5 на вулицях Лас-Вегаса, відстежуючи швидкість, зміну смуги руху, маневри та кілька інших речей.
Джонс, яка мала 25-річний стаж екзаменування, спочатку сумнівалась у змозі роботаксі проїхати тест, але врешті-решт була вражена й поставила безпілотному автомобілю найвищий бал.
Чи потрібні безпілотні автомобілі?
У відео Hyundai розповідає історію молодої жінки Перл Аутло, яка страждає від рідкісного захворювання пігментного ретиніту. Як і багато інших людей із вадами зору, Аутло відчуває розчарування, що їй доводиться покладатися на те, що її підвозять інші люди. Програми для спільного використання поїздок можуть бути зручними, але це не завжди безпечно для людей із вадами зору.
Якщо безпілотні автомобілі стануть комерційно доступними, вони забезпечать таким людям, як Перл, безпечний особистий транспорт. За даними Міністерства транспорту США, більше п’яти мільйонів американців не можуть керувати автомобілем через психічний або фізичний стан.
Безпілотним технологіям ще потрібно завоювати довіру громадськості
Незважаючи на те, що автономні транспортні засоби мають невимовні переваги, багато перешкод все ще існують. Як уже згадувалося, фірми, що займаються безпілотним рішеннями, такі як Waymo та Cruise, нещодавно зазнали кількох невдач. Останній був втягнутий у серйозну суперечку, коли один із його автономних Chevy Bolt потрапив у аварію, пов’язану з пішоходом.
Це поставило під сумнів, чи придатні ці автомобілі для використання на дорогах загального користування, і багато хто закликав до підвищення стандартів безпеки та більш суворих випробувань. Минулого року вже з’являлись повідомлення про те, що Cruise не можуть виявляти дітей або гігантські вибоїни на дорозі.
За даними Американської автомобільної асоціації, 73% американців не довіряють безпілотним автомобілям, що є надзвичайно високим показником.
Мати Перл, Рут Аутло, чудово підсумовує вищенаведене відео. «Мене, як маму, безпілотний автомобіль лякає. Повинна бути якась система, яка гарантує, що автомобіль відповідає певним стандартам».
Той факт, що робототаксі Hyundai Ioniq 5 може пройти тест, призначений для оцінки водіїв-людей, є багатообіцяючим, але велика хитрість полягає в тому, щоб змусити безпілотний автомобіль завжди поводитися ідеально поза контрольованими сценаріями.
Раніше Newsauto писало, що названо найбільші рахунки за ремонт авто.
Фото: itc.ua
[…] також на Newsauto – роботаксі Hyundai Ioniq 5 здало на […]
[…] Newsauto писало, що роботаксі Hyundai Ioniq 5 здало на […]