Ринок вантажівок зреагував на тарифи Трампа: обвал більш ніж на наполовину.
Експерти аналітичної служби FTR Transportation Intelligence проаналізували квітневі результати й прийшли до невтішних висновків. Ця статистика збіглася з аналізом фахівців ACT Research, котрі також досліджували результати квітня. За їх підрахунками, американські транспортні компанії та приватні перевізники розмістили замовлення лише на 7,6 тисячі нових вантажівок із повною масою понад 15 тонн.
Як зазначає видання FleetOwner, це – надто низький показник, оскільки раніше місячний попит на таку техніку в рази перевищував цьогорічний квітневий показник. Про це пише Аuto.24.
Експерти аналітичної служби FTR Transportation Intelligence проаналізували квітневі результати й прийшли до невтішних висновків. Ця статистика збіглася з аналізом фахівців ACT Research, котрі також досліджували результати квітня. За їх підрахунками, американські транспортні компанії та приватні перевізники розмістили замовлення лише на 7,6 тисячі нових вантажівок із повною масою понад 15 тонн.
Як зазначає видання FleetOwner, це – надто низький показник, оскільки раніше місячний попит на таку техніку в рази перевищував цьогорічний квітневий показник.
І хоча Європа до Америки розміщена далеко, обвал продажу вантажівок на американському континенті створить серйозні проблеми для європейських виробників. Причина лежить на поверхні: лідером американського ринку компанією Freightliner володіє німецький концерн Daimler Truck. Це перше.
По-друге, бренди Peterbilt і Kenworth, що закріплені за американським концерном Paccar, належать європейській компанії DAF. І третє: Volvo Trucks і Mack Trucks пов’язані зі шведським концерном Volvo, а International належить німецькому концерну Volkswagen.
Раніше Newsauto писало про те, як водіям розпізнати та побороти сонливість за кермом.
Фото: auto.24
