Паралельно шосте покоління вже доступне на домашньому ринку. Новий RAV4 створювали відповідно до концепції «Life is an Adventure», зробивши ставку на три напрями розвитку: ширше різноманіття виконань, електрифікацію та цифрову інтелектуалізацію. Про це пише ТопЖир.

Три стилі на вибір
Для Японії запропонували одразу три варіанти оформлення:
- Z — елегантніший і дорожчий
- Adventure — з виразним позашляховим акцентом
- GR SPORT — більш динамічний, орієнтований на керованість (дебют очікують до березня 2026 року)
Лінійка — тільки гібриди
Toyota зберігає вірність гібридній стратегії. Всі силові установки електрифіковані:
- HEV — класичний гібрид без можливості зарядки
- PHEV — plug-in гібрид, очікується у модельному ряді в наступному фіскальному періоді (до березня 2026 року)
Для японської специфікації вже озвучені базові дані:
- бензиновий 2.5-літровий двигун у складі гібридної системи
- сумарна потужність — 177 кВт (240 к.с.)
- повний привод — E-Four з активним перерозподілом тяги від передніх коліс до співвідношення 20:80 на користь задньої осі
- спеціальні режими Trail/Snow для різних типів покриття
Цифровізація: платформа Arene і швидший голосовий помічник
Новий RAV4 став однією з перших моделей Toyota з використанням програмної архітектури Arene. Вона пришвидшує розробку та оновлення систем активної безпеки Toyota Safety Sense, інтерфейсу кокпіта, OTA-функцій та логіки програмно-визначеного автомобіля.
У салоні — нова ергономіка та стандартизований 12,9-дюймовий центральний дисплей. Поліпшене голосове керування реагує приблизно втричі швидше — відповідь займає близько однієї секунди.
- Менше компромісів у практичності
- багажник збільшили до 749 л (VDA)
- після складання спинки другого ряду утворюється рівна підлога, що спрощує транспортування довгих речей
Раніше Newsauto писало, що Honda Accord 2026 отримала важливі покращення в оснащенні.
Фото: topgir
