Volkswagen протягом тривалого часу поступово розсекречував різні версії Transporter сьомого покоління. Наразі німецька марка представила декілька нових версій фургона. Однією з них є вен з подвійною кабіною та відкритою вантажною платформою. У компанії зазначили, що цей варіант традиційно зацікавить клієнтів у будівельній галузі, лісовому господарстві та садівництві, пише АвтоСвіт.
Передньопривідні версії оснащуються турбодизелями потужністю або 110, або 150 к.с. Крім того, з’явився варіант з повнопривідною системою 4Motion, який пропонується тільки зі 150-сильним двигуном TDI, який працює в парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. Крім того, модифікація з подвійною кабіною та відкритою вантажною платформою доступна в трьох повністю електричних версіях потужністю 136, 218 та 286 к.с. Тягова батарея одна, її ємність дорівнює 64 кВт-год.
У випадку з дворядною кабіною може бути тільки п’ятимісний салон і подовжена колісна база. Довжина вантажної платформи становить 2169 мм, ширина – 1945 мм, а площа дорівнює 4,2 м2. Висота вантажного порогу варіюється від 956 до 980 мм, максимальна вантажність складає 1073 кг, а буксирувати такий фургон може до 2500 кг.
Ще однією новою модифікацією Volkswagen Transporter сьомого покоління став панельний фургон Plus. Його особливістю є обов’язковий другий ряд сидінь, розрахований на трьох пасажирів. При цьому перший ряд може бути розрахований або на двох або на трьох осіб (включно з водієм). Між пасажирською частиною та вантажним відділенням у такого вена встановлена пластикова перегородка з вікном, є розсувні двері з боку пасажира, а з боку водія вони опційні.
У третій модифікації фургона встановлена L-подібна металева перегородка, що відокремлює салон з сидіннями від вантажного відсіку. Такий варіант дозволяє перевозити особливо довгі предмети.
Панельні фургони пропонуються з 17-дюймовими легкосплавними колісними дисками, а також з дахом, пофарбованим у чорний колір. Ці моделі доступні не тільки з турбодизелями та електромоторами, але й у варіанті плагін-гібрида. Сукупна віддача його силової установки дорівнює 232 к.с., в пару пропонується варіатор.
На домашньому ринку, у Німеччині, стартовий цінник Volkswagen Transporter з дворядною кабіною та вантажною платформою становить 41 158 євро, вартість панельного фургона Transporter Plus починається з позначки 38 525 євро, а за виконання з L-подібною перегородкою просять щонайменше 39 990 євро.
Раніше Newsauto писало, що Stelato розпочинає продаж S9T.
Фото: avtomir