Кожного року з ринку зникають десятки моделей відомих брендів. Інколи відбувається це непомітно, без зайвих анонсів. Автолюбителі часто дізнаються про зняття з виробництва тієї чи іншої автівки лише через кілька років. Видання SlashGear звернуло увагу на те, що в 2026 році «оптимізація» лінійок брендів зачепить 34 моделей популярних марок, пише Твоя машина.
Кінець епохи ДВЗ і падіння продажів
Падіння попиту залишається головною причиною відмови виробників від подальших планів на ту чи іншу модель. Ринок диктує свої умови, через що з продажу зникають навіть дуже цікаві чи навіть легендарні моделі. Так, Kia Soul ще відносно нещодавно був бестселером, а тепер йде у вічність. Все через внутрішню конкуренцію всередині Kia. Приблизно така ж сама ситуація з Chevrolet Malibu, Subaru Legacy, Acura TLX, Cadillac XT4 і XT6, а також Lexus RC.
Оптимізація брендів і ставка на електрику
Розвиток виробництва електромобілів примусило Ford і Lincoln позбавитись популярних моделей Escape та Corsair. Обидва автомобілі довелось відправити на смітник історії через спільну платформу. Схожа ситуація у Audi та BMW з їх A4 і X4, які замінять електричні аналоги.
Преміальні бренди теж під ножем
У Infiniti амбітні плани, які передбачають перегляд всієї лінійки. Бренд першим вирішив відмовитись від QX50 і QX55, які останнім часом продаються поганенько. У Mercedes-Benz піде з конвеєра EQB, GLC Coupe та GLE Coupe. Їх замінять нові моделі електричних кросоверів
Митна політика і геополітика
Через нові тарифи США Volvo S90, який виробляють в Китаї, стало невигідно імпортувати в Штати. Поки що модель не вбивають повністю, залишивши на ринках Азії та Європи.
Нові покоління замість старих імен
В деяких випадках виробники пішли на компроміс, обмежившись великим перезавантаженням конкретних моделей. Так вчинили з Kia Telluride, Porsche Boxster і Cayman. Німецький автовиробник поєднає оновлення з кардинальною електрифікацією моделей.
Раніше Newsauto писало, що Skoda розкрила деталі народного електрокросовера.
Фото: mashyna
