Французькі автомобілі славляться витонченим дизайном, комфортом та доволі м’якою підвіскою. Проте, якщо мова заходить про кросовери на вторинному ринку, деякі з них можуть перетворитися на джерело постійного клопоту. Непередбачувана електроніка, складний процес техобслуговування та дорогі несправності – саме такі неприємні сюрпризи нерідко чекають власників певних моделей.
Сайт SUV News склав список з трьох французьких кросоверів, які спеціалісти з технічного обслуговування не рекомендують брати з рук, навіть коли їхня вартість здається дуже привабливою, пише Тoday.ua.
1. Peugeot 3008 I покоління (2009–2016)
Типові проблеми:
- бензиновий мотор 1.6 THP має сумнівну надійність;
- ланцюг ГРМ схильний до розтягування;
- складна електроніка, яка часто створює проблеми;
- дорогі запчастини підвіски.
Цей стильний компактний SUV, хоч і завоював прихильність за зовнішній вигляд, має слабке місце – мотор 1.6 THP, що був розроблений у співпраці PSA та BMW. Його репутація серед автовласників залишає бажати кращого: надмірна витрата масла, проблеми з турбіною, детонація і часті несправності газорозподільного механізму. Усе це перетворює ремонт на дорогий квест, який легко може перевищити кілька десятків тисяч гривень.
2. Renault Koleos I покоління (2008–2016)
Попри японські агрегати (авто створювалося спільно з Nissan), модель має низку слабких місць, що чітко проявляються при експлуатації.
Часті проблеми:
- Варіатор Jatco CVT – прискорене зношення, серйозні проблеми після 120–150 тис. км пробігу: ремонт або повна заміна практично неминучі.
- Корозія кузова – метал швидко “псується”, навіть при належному догляді.
- Перебої в електросистемах – не рідкість серед власників цієї моделі.
- Вразливе лакофарбове покриття – швидко втрачає презентабельний вигляд.
У реальній експлуатації Renault Koleos може розчарувати – автомобіль має схильність “старіти” буквально на очах, а його обслуговування потребує регулярних вкладень.
3. Citroën C4 Aircross (2012–2017)
Типові недоліки:
- створений на базі Mitsubishi ASX, але поступається в надійності;
- недостатня шумоізоляція;
- погана якість оздоблення салону;
- часті несправності підвіски та електроніки.
На перших етапах C4 Aircross здається привабливим вибором – компактний кросовер за розумні гроші. Але згідно з досвідом автовласників, модель швидко втрачає первісну свіжість. З’являються скрипи в салоні, відчутні проблеми з підвіскою, а електроніка починає працювати нестабільно. Уже після 100–120 тисяч кілометрів більшість водіїв вимушено стають постійними клієнтами СТО.
Слід розуміти, що не кожен кросовер французького виробництва створює головний біль власнику. Втім, певні моделі справді схильні до частих несправностей і фінансових витрат.
Не забувайте, що навіть якщо автомобіль виглядає привабливо за ціною, не давайте себе ввести в оману, щоб потім постійно не відвідувати автосервіс. Перед покупкою ретельно перевірте історію технічного обслуговування, переконайтесь у достовірності пробігу та обов’язково здійсніть комплексну діагностику.
Раніше Newsauto писало, що легендарний Nissan Micra Nismo може повернутися.
Фото: today.ua
