Shell закриває всі водневі заправки в Каліфорнії

Нафтова компанія Shell підтвердила, що негайно закриє всі свої водневі станції Shell Hydrogen у Каліфорнії. Про це повідомляє Motorcar.

Shell більше не працюватиме з водневими заправними станціями в США, що завдає ще одного удару по суперечливому водневому ринку автомобілів в єдиному штаті, де це паливо взагалі доступне. 

Видання Hydrogen Insight вперше повідомило про цю новину в четвер. Донедавна Shell керувала сімома із 55 роздрібних водневих станцій у Каліфорнії відповідно до Партнерства з водневими паливними елементами (H2FCP).  

Таке рішення стане суттєвим випробуванням для (невеликої) водневої спільноти. 

Водень зникає 

Як виробники автомобілів, так і нафтові гіганти давно пропагують автомобілі на водневих паливних елементах як альтернативу електричним транспортним засобам. Ця технологія є багатообіцяючою для комерційних вантажних перевезень і важких транспортних засобів, але ринок легких автівок не зміг матеріалізуватися в Сполучених Штатах. 

На жаль, причина, чому Shell закриває заправки, повинна викликати ще більше занепокоєння у власників Toyota Mirai, Hyundai Nexo та Honda Clarity Fuel Cell. У листі, в якому повідомлялося про закриття, віце-президент Shell Hydrogen Ендрю Берд сказав, що вони закривають їх «через ускладнення з постачанням водню та інші фактори зовнішнього ринку». Неважко зрозуміти про що тут йдеться. 

Коротке сканування карти станцій H2FCP показує, що більшість водневих станцій у Південній Каліфорнії не працюють або працюють за скороченим графіком.  

Видання Hydrogen Insight повідомило, що порушення роботи станцій спостерігаються з 13 серпня. Майже кожна станція має різні повідомлення на карті H2FCP, що лише більше заплутує та створює підозри. 

Деякі станції також зупинені на ремонт, оскільки багато водневих станцій страждають від серйозних проблем із надійністю. Японська газова компанія Iwatani, яка є однією з двох найбільших брендів на американських водневих заправних станціях, наразі судиться з компанією, що надала основну технологію для її станцій. У судовій заяві Iwatani стверджує, що її постачальник не тестував своє обладнання в реальному комерційному сценарії, приховував дефекти та ввів компанію в оману. Коротше кажучи, це великий безлад. 

Все це робить майбутнє автомобілів на водневих паливних елементах у Сполучених Штатах ще більш невизначеним. Ця технологія насилу прижилася, оскільки станції та паливо на них залишаються дорогими.  

Хоча виробники водневих автомобілів зазвичай включають велику кількість безкоштовного палива в покупку транспортного засобу, як тільки воно закінчується, покупці залишаються з приголомшливими цінами на станціях, які часто не працюють, залишаються без палива або кишать довгими чергами. Ось чому вживані водневі автомобілі такі дешеві, і чому вони все ще не дуже вигідні. 

Небагато компаній можуть надати кращий аргумент на користь цього, ніж Shell, оскільки найдешевший спосіб виробництва водню передбачає використання великої кількості природного газу. Спорідненість із промисловістю викопного палива мала зробити його дешевшим і створити стимул для надійної паливної інфраструктури. Однак це не відбулося, і один із найбільших нафтових гігантів здається. 

Читайте також на Newsauto – Renault та Geely запустять спільне виробництво двигунів.

Фото: motorcar

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації