У зимовий період водії часто стикаються з проблемою розрядження навіть нових акумуляторів. Нерідко після заміни батареї несправність повторюється вже за кілька днів, що свідчить не про проблему з АКБ, а про приховані причини у режимі експлуатації чи електросистемі авто.
Фахівці зазначають, що новий акумулятор може швидко сідати не лише через мороз, а й через неправильне використання автомобільних електроприладів. Тривале вмикання фар, музики чи інших споживачів при вимкненому двигуні суттєво виснажує батарею. Особливо це критично для машин, що рідко здійснюють тривалі поїздки в трасовому режимі. Про це пише MMR.
Однією з поширених причин є так звані струми витоку. Додаткове обладнання — сигналізація, реєстратори, мультимедійні системи — може постійно споживати енергію. Також проблемою стає не вимкнене освітлення салону, багажника чи бардачка через несправні вимикачі, що призводить до повільної, але стабільної розрядки.
Складні умови міської експлуатації також сприяють хронічному недозаряду. У трафіку та на малих обертах двигуна генератор не забезпечує повноцінної зарядки, особливо коли одночасно працюють фари, обігрівачі, склоочищувач і інші споживачі. Взимку це провокує ситуацію, коли акумулятор поступово втрачає ємність і зрештою не може провернути стартер.
Додаткові ризики виникають після встановлення нового обладнання. Неправильне підключення магнітоли, сигналізації чи іншого пристрою часто призводить до “нічного” споживання струму й прискореної розрядки батареї. Експерти радять згадати, чи не з’явилася проблема одразу після таких робіт.
Раніше Newsauto писало, що у Німеччині назвали найменш надійні електромобілі.
Фото: gepard
