Проаналізувавши зміну попиту на електромобілі, багато компаній почали переглядати терміни впровадження нових електричних моделей.
Після буму 2021-2022 років попит на “електрички” помітно просів, і від поголовного грандіозного обсягу планів щодо переходу на чисту електрику до умовного 2030 року мало що залишилося.
Нові роз’яснення з цього питання надійшли від глави Aston Martin Лоуренса Стролла. Компанія відклала запуск свого першого електромобіля, запланований на 2025-2027 роки, і новий курс передбачає повномасштабний випуск машин із ДВЗ у 2030-х роках.
Як пише Avtosota, Стролл заявив виданню Autocar, що їхні клієнти цінують “запахи і звуки” ДВЗ, тому попит на такі машини буде завжди.
На думку Стролла, розігнаний навколо “електричок” ажіотаж набагато перевищує реальний попит на них. Глава Aston Martin додав, що перехід на електротягу зрештою все ж відбудеться, але це займе значно більше часу, ніж вважалося досі.
За новою стратегією, Aston Martin все ж таки рушить у бік електрифікації, але значно плавнішими кроками: наразі значні кошти вкладають у під’єднувальні гібриди (plug-in hybrid, PHEV, що знову показують у США зростання продажів), оснащені традиційними для Астона потужними двигунами V8 і V12.
Таким чином, компанія має намір залишитися вірною собі і водночас вписатися в нові еконорми. Лоуренс Стролл зазначив, що його компанія випускатиме саме такі автівки доти, доки вони не будуть заборонені.
Фото: avtosota
