Audi скоро представить новий електричний спорткар. Це абсолютно нова модель, яка побудована на основі концепту Concept C, і матиме цікаву особливість: хоча він буде електричним, завдяки спеціальному програмному забезпеченню, водій відчує себе за кермом бензинового авто. Наприклад, будуть симульовані зміни передач і штучні звуки двигуна, інформують Економічні новини.

Генеральний директор Audi Гернот Дьольнер пояснив, що симульовані зміни допомагають створити кращу комунікацію між водієм і автомобілем, адже електричні авто не дають тих самих фізичних відчуттів, як традиційні бензинові машини. «Ми працюємо над цією технологією, і я впевнений, що ми її розвинемо», – додав Дьольнер.
До того ж, Audi може «віртуально» відтворити звук п’ятициліндрового двигуна, що надасть автомобілю ще більше «емоцій». Новітнє програмне забезпечення дозволить додати будь-які звуки двигуна до майбутніх електричних моделей Audi. Що стосується самого спорткара, то він, за словами Дьольнера, буде знаходитися «майже точно» між TT та R8 за характеристиками. Ймовірно, новий автомобіль поєднає продуктивність і ціновий діапазон цих двох моделей.

Зараз модель TT RS вже не випускається, вона мала 400 кінських сил від п’ятициліндрового двигуна. R8, своєю чергою, має понад 600 кінських сил завдяки V10. Новий спорткар, ймовірно, поєднає ці два показники. Автомобіль не матиме назви TT, але Дьольнер припустив, що Audi може дати йому нове ім’я, яке починатиметься на «R». Хоча назва Concept C поки що виглядає не дуже вражаюче, керівник Audi зазначив, що «розробити автомобіль іноді простіше, ніж знайти для нього назву».

Додавання штучних елементів до електричних автомобілів – це не новинка. Lexus вже випустив свій перший електромобіль з фальшивими перемиканнями передач. Porsche також планує додати віртуальні передачі та звуки двигуна в свої електричні моделі. Навіть Ferrari подала патент на віртуальну систему двигуна і коробки передач. Так що майбутнє електричних спорткарів, схоже, обіцяє цікаві інновації, які дозволять поєднати новітні технології з відчуттями від класичного керування автомобілем.
Раніше Newsauto писало, що Volkswagen інвестує близько 1 мільярда євро у технології штучного інтелекту.
Фото: enovosty
