Більшість молодих американців готові купити китайський електромобіль

Дослідження показало великий інтерес молодих американців до електромобілів з Китаю, навіть попри можливу передачу даних власника за межі США.

Покупці в США наразі не можуть придбати електромобілі китайського виробництва, але нове дослідження показало, що водії віком до 40 років зустрінуть їх з розпростертими обіймами. Було виявлено, що 76 відсотків молодих американців задумалися б про купівлю китайського електромобіля. Про це пише Motorcar.

Загальний інтерес серед 800 респондентів у віці від 18 до 80 років, опитаних AutoPacific, до китайських електромобілів був значно нижчим і становив 35 відсотків. Це було пов’язано з небажанням з боку людей старше 60 років, лише 26 відсотків з яких хотіли розглянути можливість придбання електромобіля з китайською назвою.

Проте декого з тих, хто проголосував проти, ще можна переконати. Шістнадцять відсотків із 800 людей, до яких звернулися для опитування, сказали, що вони були б більш готові придбати китайський електромобіль, якби він був виготовлений у США, оскільки вони вважали б його більш американським і це допомогло б підтримувати місцеву економіку та місцевих працівників.

Усі вікові групи висловили занепокоєння щодо безпеки даних, що було однією з причин, чому в США на початку цього місяця збільшили податок на китайські електромобілі в чотири рази. Але дослідження показало, що молоді покупці, які були в захваті від автомобілів, були трохи менше стурбовані конфіденційністю, ніж старші респонденти, які не були зацікавлені в переході на китайські машини.

Навіть враховуючи, що багато хто з опитаних відповіли, що не купили б китайський електромобіль, видання AutoPacific відзначило загальну обізнаність про автомобільні бренди з Китаю, що можливо є результатом висвітлення в соціальних мережах.

В окремому дослідженні, опублікованому AlixPartners минулого місяця, виявилося, що 58 відсотків покупців у США, які з високою або помірною ймовірністю купуватимуть електромобіль наступного разу, коли вони будуть купувати автомобілі, були знайомі з китайськими брендами, такими як BYD, Leapmotor і Nio.

Наразі китайські автомобілі можуть повністю заборонити у США й вже почалось розслідування з приводу можливого збирання китайськими автомобілями інформації на території США.

Раніше Newsauto писало, що Hyundai готує динамічну електричну новинку.

Фото: minfin

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації