Американська компанія Ford має намір впровадити у свої автомобілі технологію, яка прослуховуватиме розмови водіїв і пасажирів. Відповідна інформація стала доступна журналістам видання Motortrend з патенту, який автобренд отримав на свою розробку, пише Твоя машина.
Повідомляється, що в Ford хочуть поліпшити персоналізацію реклами у своїх фірмових інформаційно-розважальних системах. Нова технологія фіксуватиме розмови в автомобілі, відстежуватиме геолокацію і на основі зібраних даних підбиратиме для автовласників найкращі пропозиції. Також реклама відображатиметься залежно від положення транспортного засобу. Під час руху звучатиме аудіореклама, під час перебування на парковці або в заторі – візуальні пропозиції.
У США поява у Ford відповідного патенту викликала стурбованість, пов’язану з порушенням конфіденційності даних. У компанії поки що ніяк не коментували свої наміри прослуховувати водіїв.
Раніше Newsauto писало, що несправні гальма мають 1,5 мільйона автомобілів BMW.
Фото: news.finance