Кросовер Toyota C-HR отримав плагін-гібридну версію (фото)

Компактний кросовер Toyota C-HR відтепер можна замовити в плагін-гібридній комплектації, яка забезпечить запас ходу до 106 км.

Нове покоління кросовера Toyota C-HR було презентовано минулого року й тепер виробник удосконалив лінійку комплектацією PHEV. У повністю електричному режимі плагін-гібрид C-HR зможе проїхати до 106 кілометрів. Про це пише Motorcar.

Вдосконалення технологій 

Для Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 (така вже компактна повна назва) використовується комбінація інновацій апаратного та програмного забезпечення, що забезпечує досягнення електричного запасу ходу, який повинен відповідати потребам європейських клієнтів.

При використанні виключно на міських дорогах виробник обіцяє повністю електричний запас ходу від 97 до 106 км, залежно від точних характеристик автомобіля.

Ключовою особливістю приводу є система Predictive Efficient Drive System, яка використовує поточні дані та інформацію з попередніх поїздок для автоматичної оптимізації функціональності плагін-гібридної системи і підвищення ефективності. Ця система містить нову функцію геозонування. Він аналізує умови дорожнього руху за допомогою хмарної навігації та поєднує це з безперервним вивченням регулярних маршрутів і стилю водіння користувача. Автомобіль автоматично перемикається між гібридним і електричним режимами, щоб максимізувати запас ходу на електриці для зон з низьким рівнем викидів.

Якщо пункт призначення вимагає проїзду через обов’язкову зону для електрокарів, система геозонування гарантує достатність заряду, щоб повністю проїхати через неї в режимі електрокара. Якщо пункт призначення знаходиться в зоні з низьким рівнем викидів, система автоматично зберігає достатньо заряду, щоб завершити подорож у режимі електрокара.

Іншим елементом системи Predictive Efficient Drive є адаптивна рекуперація, яка зменшує втрати регенерованої енергії та сприяє підвищенню ефективності палива. Навігаційна система визначає та зберігає регулярні місця уповільнення та автоматично збільшує силу гальмування двигуном для покращення рекуперації енергії гальмування.

На шосе або коли майбутні підйоми вимагають додаткової потужності, система завчасно вибирає гібридний режим, щоб зарядити батарею відповідно до очікуваного високого навантаження та ще більше підвищити практичну економію палива. Система стає більш ефективною зі збільшенням пройденої відстані та дозволяє використовувати електричну енергію ефективніше.

Ефективність Plug-in Hybrid 220 також досягається завдяки апаратним заходам. Система підігріву батареї скорочує час заряджання та покращує запас ходу на електриці в холодну погоду. Під час роботи батарея охолоджується за потреби для оптимізації продуктивності та запасу ходу, тоді як нова кліматична система з тепловим насосом зменшує вплив на електричний запас ходу.

Якщо під час тривалих подорожей акумулятор розряджається, Toyota автоматично перемикається в гібридний режим.

Під капотом 

Плагін-гібридна система Toyota складається з електродвигуна потужністю 163 к.с. (120 кВт) на передній осі, який накопичує енергію у високоефективній літій-іонній батареї ємністю 13,6 кВт-год, і 2,0-літрового бензинового двигуна потужністю 152 к.с. (112 кВт).

Загальна потужність становить 223 к. с. і забезпечує впевнену їзду. Він розганяється від 0 до 100 км/год за 7,4 секунди, а максимальна швидкість (типово для Toyota) обмежена на 180 км/год.

Раніше Newsauto писало, що презентовано новий Volkswagen T7 Transporter: характеристика.

Фото: motorcar

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації