Maserati оновила лінійку кросовера Grecale для 2026 модельного року. Компанія повністю відмовилась від чотирициліндрового бензинового двигуна і зробила стандартним для всієї серії 3,0-літровий бітурбований V6 Nettuno.
Як пояснює видання Autoblog, деякі автовиробники поступово повертаються до двигунів більшого об’єму через пом’якшення екологічних вимог на окремих ринках. Maserati пішла цим шляхом і припинила використання турбованого чотирициліндрового мотора у Grecale, пише NV.
Новий V6 Nettuno спочатку розробляли для спорткара MC20 та моделі MCPura. У версії Grecale Modena його потужність зменшили до 385 кінських сил — це на 137 к.с. менше, ніж у топової версії Grecale Trofeo. Водночас навіть у такому вигляді V6 суттєво потужніший за попередній 2,0-літровий чотирициліндровий двигун, який залежно від комплектації видавав 296 або 325 к.с.
Версія Grecale Trofeo у 2026 році змін не зазнала.
Maserati Grecale конкурує з такими моделями, як BMW X3 та Porsche Macan. Усі версії кросовера оснащені 8-ступеневою автоматичною коробкою передач ZF та повним приводом. Grecale Modena розганяється з 0 до 60 миль на годину (близько 97 км/год) за 5 секунд. Trofeo виконує цей розгін на 1,4 секунди швидше.
В електричній лінійці також є оновлення. Повністю електричний Maserati Grecale Folgore отримав додатково близько 30 миль запасу ходу завдяки новій системі відключення повного приводу. Загальний запас ходу тепер оцінюють у 275 миль. Два електромотори разом видають 542 кінські сили та 604 фунт-фути крутного моменту, що дозволяє розганятися до 60 миль на годину приблизно за 4 секунди.
У США стартова ціна Maserati Grecale Modena з V6 становить близько 84 500 доларів. Версія Grecale Trofeo коштує від 117 500 доларів, а електричний Grecale Folgore — приблизно від 119 900 доларів.
Раніше Newsauto писало, що Mercedes готує до дебюту електричний спорткар із запасом ходу 700 км.
Фото: Maserati
