Преміальний кросовер Mini Countryman базується на тій же платформі, що й BMW iX1. Абсолютно новий електричний Mini Countryman був офіційно представлений як перша модель бренду, виготовлена в Німеччині, а також найбільша модель в оновленій лінійці британської марки. Пише Motorcar.
Нове покоління Countryman має довжину 4433 міліметри, ширину 1843 мм і висоту 1656 мм. Публічний дебют відбудеться разом із новим Mini Cooper EV на цьогорічному IAA в Мюнхені, що розпочнеться 5-го вересня.
Електрифікований кросовер третього покоління на 130 мм довший і на 60 мм вищий за свого попередника, і він буде доступний у двох варіантах потужності.
Countryman E має запас ходу (за WLTP) 462 кілометри і приводиться в рух електродвигуном, встановленим спереду, потужністю 201 кінську силу (150 кіловат) і крутним моментом 250 Ньютон-метрів.
Більш потужна версія Countryman SE ALL4 пропонує запас ходу (за WLTP) 433 км і оснащена системою повного приводу з двома двигунами, що забезпечує сукупну потужність 308 к.с. і 494 Нм крутного моменту.
Стосовно батареї, то в офіційному прес-релізі не згадується ємність жодної з версій, але в попередніх тізерах згадувалося 54 кіловат-годин для Countryman E і 64 кВт-год для Countryman SE ALL4. Однак у документі зазначено швидкість заряджання, при цьому обидва варіанти підтримують до 22 кВт живлення змінного струму та до 130 кВт від швидкого зарядного пристрою постійного струму.
Автомобіль початкового рівня може розганятися від 0 до 100 км на годину за 8,6 секунди та досягати максимальної швидкості 170 кілометрів на годину, тоді як більш потужна модель може розганятися до 100 км/год за 5,6 секунди та досягати максимальної швидкості 180 км/год.
Таким чином, порівняно зі своїми меншими аналогами Mini Cooper, які можуть приймати лише до 11 кВт змінного струму та максимум 95 кВт при підключенні до швидкого зарядного пристрою постійного струму у випадку Cooper SE, електричний Countryman має кращі показники.
Фото: Auto24