Мінівен Volvo EM90 провалився у продажах

Електричний мінівен Volvo EM90 зазнав фіаско у продажах та незабаром залишить каталог шведського бренду в Китаї. Новий електричний мінівен Volvo EM90 не виправдав сподівань виробника та може втратити місце в лінійці.

Колись у мінівенів був свій сегмент, але його поглинули кросовери та позашляховики. Тепер преміум бренди намагають реанімувати цей тип кузова, але повернути клієнта не так просто, пише Motorcar.

Провал Volvo EM90 у Китаї

Volvo вирішила піти за Lexus і допустила величезну помилку. Хоча більшу частину мінівена було скопійовано з ZEEKR 09, витрати були значними, і Volvo EM90 приніс компанії лише збитки. Семимісний мінівен, який коштує майже 110 000 євро, не знайшов попиту навіть попри те, що китайські клієнти люблять простір.

Для уявлення масштабів фіаско варто додати, що лише 33 мінівена EM90 було продано в Китаї минулого березня. Загалом за цей рік було реалізовано 140 одиниць.

Проблема не тільки у Volvo, а й у всіх європейських виробників, яким надзвичайно важко протистояти східним виробникам, враховуючи, що в Китаї приблизно 100 місцевих брендів.

Китайські технології виявилися жорстокими, і китайці це люблять, а європейські компанії виявилися нездатними конкурувати з ними в продажах електромобілів. І акції Volvo не стали винятком, зі значним падінням минулого місяця.

Volvo має значні запаси мінівенів EM90 у Китаї, що призводить до припущення, що вони можуть бути експортовані на Захід. Проблема в тому, що й тут на них не буде попиту…

Читайте також на Newsautoчим може здивувати нова недорога модель Mazda.

Фото: motorcar

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації