Pagani представив родстер Utopia

Родстер Pagani Utopia видає 864 к.с., як й купе, та так само має вагу 1280 кілограмів. Майже два роки тому, у вересні 2022 року, Pagani показав Utopia, свою третю модель після Zonda 1999 року та Huayra 2011 року. Нова розробка — це яскрава суміш ар-деко, 50-річної Футурами і трохи стімпанку. Тепер «Утопію» можна замовити і з доступом до свіжого повітря. Про це повідомляє Motorcar.

Родстер Utopia поділяє технологію та більшість компонентів із купе. І він ні на кілограм не важчий за версію зі стаціонарним дахом. Це значною мірою завдяки карбоновому монококу, виготовленому з власних матеріалів Pagani Carbo-Titanium HP62 G2 і Carbo-Triax HP62. Передній і задній підрамники виготовлені з легованої сталі CrMo.

З верхом все стає цікавіше. Звичайно, Pagani знову творить тут мистецтво. Якщо жорсткий дах не використовується, його можна розмістити на відповідній підставці, і таким чином він стане «дизайном, на який можна дивитися та захоплюватися».

І ніби цього чудового елемента дизайну було недостатньо, італійці також пропонують м’який верх, який можна запхати у відповідну валізу, яка, у свою чергу, поміщається за двома сидіннями. До речі, двері-метелики також збережені на родстері.

Як видно на фотографіях, карбоновий салон також гарантує, що родстеру не потрібні додаткові ребра жорсткості, а тому, як і купе, він важить лише 1280 кілограмів. Як зазвичай у кабріолетів із центральним розташуванням двигуна, це більше схоже на кузов тарга.

Всередині 

Родзинкою є відносно велике заднє скло, яке, звичайно, недоступне в такому вигляді на купе. Інтер’єр родстера такий же деталізований, аналогічний і майстерно розроблений, як і купе.

Відкрита Utopia, звичайно, оснащена шестилітровим бітурбованим двигуном V12 AMG, який, як і купе, видає 864 к.с. при 6000 об/хв і 1100 Нм крутного моменту при 2800–5900 об/хв. Варіанти трансмісії включають 7-ступінчасту автоматизовану механічну коробку передач Xtrac і лише семиступінчасту механічну коробку передач. В обох випадках з електромеханічним диференціалом.

Pagani не повідомляє, скільки часу потрібно, щоб Utopia Roadster розганявся від 0 до 100 км/год. Однак, максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 350 км/год.

Вихлопні гази з V12 виходять через титанову вихлопну систему з типовою чотиритрубною системою. Він покритий керамічним шаром, який призначений для ефективного розсіювання тепла. Вага всієї системи має становити всього 6 кілограмів.

Як і купе, родстер використовує осі з подвійними важелями з кованого алюмінію та амортизатори з електронним керуванням. Карбон-керамічні диски від Brembo. На передній осі встановлені 6-поршневі супорти і диски 410 мм, а ззаду — 4-поршневі супорти і диски 390 мм.

Читайте також на Newsauto – представлено найдешевший електромобіль Audi (фото).

Фото: motorauthority

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації