Porsche розкрила деталі інтер’єру нового електричного кросовера Macan напередодні повноцінного дебюту. Схоже, що німці створили справжній автомобіль майбутнього, не лише за дизайном, алей за функціональністю завдяки вражаючим функціям доповненої реальності. Пише Аutocar.
Як і нова Panamera, Macan EV слідує концепції керування Driver Experience, яка вперше була показана на Taycan. Це означає, що фізичні елементи керування згруповані разом, а не розташовані за різними меню на сенсорному екрані.
Всього є три екрани. Перший — це 12,6-дюймовий дисплей водія за кермом, який тепер містить вбудовану навігацію з Apple Maps через Apple CarPlay і Google Maps з Android Auto. Водії також зможуть керувати першим проєкційним дисплеєм Porsche із технологією доповненої реальності (AR) через екран.
Система використовує дані про навколишнє середовище та положення автомобіля разом із камерами, щоб відображати інформацію в реальному часі на проєкційному дисплеї. Наприклад, стрілки навігації відображаються в смузі правильного повороту.
Доповнену реальність також підтримують деякі системи допомоги водієві, такі як активований адаптивний круїз-контроль, коли вибрана відстань до транспортного засобу попереду фактично прокладається на дорозі килимом із крапок. Попередження від систем допомоги водієві також можуть відображатися в зоні AR.
Центральний дисплей — це 10,9-дюймовий сенсорний екран із найновішою інформаційно-розважальною технологією Porsche.
Крім того, є додатковий 10,9-дюймовий дисплей для пасажира, який може регулювати налаштування для інформаційно-розважальної системи чи навігації, переглядати медіафайли чи транслювати відео в таких програмах, як TikTok. Це можливо навіть під час руху автомобіля завдяки спеціальній плівці, яка не дозволяє водієві бачити дисплей.
Поставки Macan EV, який матиме спільну архітектуру PPE з Audi Q6 E-tron, заплановані на 2024 рік.
Електричний кросовер демонструє дещо відмінний дизайн від того ж Macan з двигуном внутрішнього згоряння, який минулого року зазнав рестайлінгу.
Ключові зміни призвели до більш кутастого передка, який замінив блоковий дизайн поточного Macan. Фари також отримали чіткішу форму, що більше відповідає фарам більшого Porsche Cayenne, а передні денні світлові смуги замінено двома наборами подвійних круглих ліхтарів. Тісна спорідненість із Cayenne також очевидна в зміненій задній частині Macan EV.
Кросовер отримає по одному електродвигуну на вісь, схожих до тих, що використовуються в Porsche Taycan. Однак їх було суттєво перероблено, щоб підвищити щільність потужності та ефективність, завдяки новому розташуванні магнітів та переходу від кремнієвих напівпровідників до карбіду кремнію. Останнє зменшує втрати на комутацію (витік потужності) в імпульсних інверторах двигунів.
Ці вдосконалення забезпечують вихідну потужність до 603 кінських сил із крутним моментом понад 1000 Нм, що передається на всі чотири колеса.
Macan EV також стане першою моделлю, яка отримає двоклапанні амортизатори Porsche, які, як кажуть, підвищать комфорт їзди, оскільки вони забезпечують незалежне регулювання за допомогою системи Porsche Active Suspension Management (PASM). Це також знизить підвіску на певних швидкостях, щоб покращити аеродинамічний профіль автомобіля та зменшити споживання енергії.
Найдорожчі версії Macan EV також отримають диференціал з електронним блокуванням, встановлений на задній осі, призначений для покращення його можливостей розподілу крутного моменту.
Усі варіанти отримають літій-іонну батарею ємністю 100 кВт/год. Компанія не запропонувала жодного прогнозу запасу ходу.
Нещодавно Newsauto повідомляло, що перший мінівен від Geely здатний проїхати 600 км без дозаправки.
Фото: Аutocar
[…] Newsauto писало, що Porsche показала доповнену реальність в електричному […]
[…] бренд Porsche вирішив припинити продажі бензинового Macan в Європейському Союзі. Пише […]