В Україні готуються до впровадження платних доріг, проте це стосуватиметься лише окремих ділянок, які відповідають певним економічним критеріям. Як зазначив ексзаступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, для забезпечення економічної ефективності таких доріг необхідний щоденний рух не менше ніж 20 тисяч автомобілів, повідомляє Hromadske.
Потенційні платні маршрути
Міністерство розвитку громад розглядає можливість введення плати за проїзд на шести основних ділянках:
- Бориспіль — Полтава
- Київ — Рівне
- Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв
- Ягодин — Ковель — Луцьк
- Харків — Дніпро — Запоріжжя
- Херсон — Миколаїв
Також пропонуються інші ділянки, які можуть стати платними:
- Новий мостовий перехід у Кременчуці.
- Велика Кільцева дорога в Києві.
- Траса Краковець — Львів.
- Поєднання Житомирської та Одеської трас.
Тарифи на проїзд
Вартість проїзду на платних дорогах затверджено Кабінетом Міністрів. Тарифи встановлюються залежно від типу транспорту:
- Мотоцикли, легкові автомобілі, мікроавтобуси, вантажівки до 3,5 тонни: 0,023 € за кілометр (близько 1 гривні).
- Вантажівки від 3,5 до 12 тонн та автобуси: 0,045 € за кілометр (приблизно 2 гривні).
- Вантажівки понад 12 тонн, великі автобуси та автопоїзди: 0,133 € за кілометр (близько 5,84 гривні).
Остаточну вартість проїзду визначатиме оператор дороги (наприклад, “Укравтодор” або обласна адміністрація), але тариф не перевищуватиме максимальний рівень, встановлений урядом.
Раніше Newsauto писало, що вже з 1 січня в Україні страховка авто подорожчає на 50–70%.
Фото: avtopilot