Аналітики порталу Consumer Reports провели тестування, під час якого було виявлено, що майже 50% електромобілів не відповідають заявленим виробниками показникам дальності ходу.
Дослідження охоплювало 22 автомобілі різних марок, серед яких виявилися не тільки помітні порушення, а й приємні сюрпризи.
При тестуванні на шосе зі швидкістю 70 миль на годину (112 км/год), повністю заряджені автомобілі з пробігом від 2000 до 15 000 миль (3200−24000 км) на одометрі пройшли випробування при температурі від 70 до 90 градусів за Фаренгейтом (21−32°С). І навіть у таких ідеальних умовах 50% електрокарів не відповідали оцінкам Агентства з охорони навколишнього середовища (EPA).
Найбільш «неуспішними» виявилися моделі Ford, Lucid і Tesla. Наприклад, Model S не дотягнула до заявлених 650 км на 60 км, а Lucid Air поступилася своїми оцінками на 65 км. Однак абсолютним лідером за невідповідністю став F-150 Lightning, який подолав лише 430 км замість обіцяних 515 км.
Проте не всі виробники зіткнулися з цією проблемою. Електромобілі BMW значно перевищили свої рейтинги EPA: модель I4 пройшла на 75 км більше, ніж очікувалося, а iX — на 74. Mercedes-Benz EQE показав найкращий результат у групі, проїхавши 535 км, що на 115 км більше, ніж передбачалося.
Деякі бренди, такі як Chevrolet, Nissan, Polestar, Tesla і Rivian, не брали участі в тесті, оскільки не відповідали критеріям тестування. Водночас BMW і Mercedes-Benz отримали високі оцінки, підкреслюючи, що для придбання ефективного електромобіля не обов’язково вдаватися до марок преміум-класу.
Раніше Newsauto писало, що в Україні вдвічі збільшився попит на гібридні авто: що купують.
[…] Newsauto писало, що у половини сучасних електрокарів запас ходу […]