Агентство з нагляду за рекламою Сполученого Королівства (ASA) заборонило рекламу нових електромобілів Hyundai та Toyota. Як стверджується, компанії вводили клієнтів в оману неправдивою інформацією про час зарядки та наявність швидкісних зарядних терміналів у Великій Британії та Ірландії. Пише autogeek.
Зокрема, Toyota на своєму веб-сайті вказала, що батарея кросовера bZ4X при підключенні до швидкісної зарядної станції потужністю 150 кВт заряджається до 80% ємності приблизно 30 хвилин. При цьому стверджувалося, що водії можуть «легко знайти точки швидкої зарядки у низці громадських місць». Зокрема, на великих шосе та автомагістралях.
Рекламна кампанія Hyundai Ioniq 5 була значно масштабнішою. Окрім веб-сайту, інформацію про електромобіль розмістили на цифровому рекламному щиті на площі Пікаділлі у Лондоні. А в YouTube опубліковано рекламний ролик Ioniq 5 за участю футболістів із клубу Прем’єр-ліги «Челсі», який спонсорує Hyundai. У всіх цих матеріалах стверджується, що за допомогою зарядного пристрою на 350 кВт батарея Ioniq 5 заряджається від 10 до 80% ємності за 18 хвилин.
Як визнали в компаніях, ці результати було досягнуто в ідеальних заводських умовах. У реальному світі все трохи інакше. Також недостовірною виявилася інформація про наявність точок швидкої зарядки.
Toyota у своє виправдання заявила, що під час рекламної кампанії Zap Map не вказувала точне розташування терміналів потужністю 150 кВт, а просто зазначила, що зарядна мережа Великої Британії налічує 419 терміналів у 134 місцях. При цьому в Шотландії їх всього сім, в Уельсі – дві, а в Північній Ірландії – жодної.
Це перша заборона реклами електромобілів у Великій Британії.
Фото: autogeek