У автолюбителів змінюються критерії вибору СТО. В 2023 році «довіра до якості ремонту» випередила «ціну». Про це свідчать результати дослідження компанії Autolist, які оприлюднив портал “Автосота”.
За перші три квартали 2023 року для 46% респондентів “довіра до якості” стала головним критерієм вибору СТО. Для порівняння, торік лідирував критерій «ціна». Нині він найбільш вагомий для 38% респондентів.
Серед інших критеріїв при підборі сервісної станції українські автолюбителі особливо виділяють «хороші відгуки та імідж» – він найбільш важливий для 39% опитаних. 2016 року цей параметр був лише на четвертому місці, а тепер – на другому.
За словами очільника аналітичного агентства Autolist Віктора Волошина, зараз для автовласників серед важливих критеріїв значення мають параметри «я хочу довіряти» та «є причина довіряти». Ціна виявилася лише на третьому місці.
Згідно з результатами опитування, 40% автолюбителів перед відвідинами СТО не порівнюють ціни на послуги. Торік таких було менше – лише 34%. Зараз водії стали менше хвилюватись через коливання цін, а якість послуг та сервіс виходять на перший план.
Виявилося, що у них немає хороших каталогів. Багато деталей просто не підходять під час замовлення. За словами фахівців, процес легко може перетворитися на справжній квест із невідомим фіналом.
У розмові з «Avtosota.com» автопідбирач із Чернівців Артем Герман пояснив, що в українців вже виникають проблеми при ремонті транспортних засобів китайського виробництва – як офіційних, так і «сірих». Китайці не готові поставляти на наш ринок деталі, софт і технічні карти з ремонту транспортних засобів. Немає повноцінного діагностичного обладнання.
Раніше Newsauto писало як вдало вибрати СТО (поради експерта).
Фото: vn.20minut.ua