Встановлено світовий рекорд з розгону та гальмування 0-400-0 Км/Год

Koenigsegg, відомий виробник гіперкарів, знову потрапив у заголовки газет, встановивши новий рекорд у вправі 0-400-0 км/год. Koenigsegg Regera повернув собі титул найшвидшого автомобіля, який розігнався до 400 км/год, а потім повністю зупинився, перевершивши Rimac Nevera. Пише avtosota.

Завдяки ідеальному поєднанню рівної злітно-посадкової смуги аеропорту Еребру, високоефективних шин Michelin та передової трансмісії Koenigsegg Direct Drive, Regera досягла вражаючого результату всього за 28,81 секунди. Це на одну секунду швидше, ніж у Nevera, що закріпило за Regera позицію рекордсмена.

Що робить це досягнення ще більш вражаючим, так це те, що Koenigsegg здійснив його протягом місяця після того, як втратив титул. Супергібрид Regera продемонстрував свої виняткові можливості і випередив конкурентів зі значним відривом у 1,12 секунди.

Regera не лише продемонстрував найкращі результати в загальному тесті 0-400-0 км/год, але й довів свою перевагу в початковому прискоренні, завершивши спринт до 400 км/год за 20,68 секунди, у порівнянні з 21,31 секундою у Nevera. Обидва автомобілі були взуті в шини Michelin Pilot Sport Cup 2R для забезпечення оптимальних характеристик під час перегонів.

Під витонченим зовнішнім виглядом Regera ховається чудова силова установка, що складається з 5,0-літрового бітурбо-двигуна V8, трьох електродвигунів та інноваційної трансмісії Direct Drive від Koenigsegg. Ця унікальна трансмісія включає гідравлічну муфту зі змінним прослизанням і фіксовану коробку передач, що забезпечує безперебійну передачу потужності.

Regera генерує приголомшливу загальну потужність у 1500 кінських сил і 2000 Нм крутного моменту, що дозволяє йому розганятися від 0 до 100 км/год всього за 2,8 секунди. Його максимальна швидкість становить вражаючі 410 км/год, що демонструє його неабиякі експлуатаційні можливості.

Рекордні показники Koenigsegg у вправі 0-400-0 км/год демонструють їхнє прагнення розширювати межі автомобільної інженерії. Поєднання чистої потужності, передових технологій трансмісії та ретельного дизайну забезпечило Regera місце одного з найбільш виняткових гіперкарів у світі. Тим часом, електрична силова установка Rimac Nevera продемонструвала неймовірний потенціал сталого розвитку автомобільної промисловості.

Фото: avtosota

 

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації