Яскрава заміна Focus RS – електричний Mustang Mach-E Rally

Американський бренд Ford представив електричний Mustang Mach-E Rally. Яскраве доповнення до лінійки комплектацій Mustang Mach-E також має на меті перевершити в потужності Mach-E GT за допомогою двох електродвигунів (по одному на кожній осі). Пише Meta.

Планується, що силова установка Mustang Mach-E Rally видаватиме 480 кінських сил та 880 Нм крутного моменту. До сотні ця автівка розганяється за менш ніж чотири секунди. Проте показники потужності — це просто хвастощі. Головна особливість Mustang Mach-E Rally — це абсолютно інший тип електрокара, який орієнтований на ґрунт, а не асфальт.

Сипучий гравій і ґрунт — це те, для чого Ford створив Mach-E Rally. У Ford навіть побудували спеціальну трасу для ралі на своєму полігоні в Мічигані, даючи інженерам і технікам, які працюють над Mach-E Rally, належне місце для приборкання цього дикого коня.

Тому механічні оновлення Rally виходять за рамки просто силової установки. Амортизатори MagneRide, спеціально налаштовані пружини, підйом на 0,8 дюйма та спеціальний режим керування RallySport мають допомогти цьому Mach-E краще триматися на кам’янистій землі. Крім того, Rally додає захисний екран навколо переднього та заднього двигунів, щоб запобігти пошкодженню трансмісії будь-яким сміттям.

Хоча Ford розробив Rally для їзди поза асфальтом, цей варіант Mustang Mach-E є позашляховиком в обмеженому контексті. Тут стоїть всесезонна гума Michelin CrossClimate2 на 19-дюймових колесах, де ховаються 15,8-дюймові передні ротори, закріплені пофарбованими в червоний колір супортами Brembo. Ззаду залишилися стандартні 12,4-дюймові агрегати та однопоршневі стопори поточного Mach-E.

Пробіг Rally на одному заряді залежить від того, наскільки водій любить тиснути на газ, але Ford прагне вичавити 400 кілометрів від акумулятора та його корисної ємності 91,0 кВт-год.

Ззовні новий Mustang Mach-E отримав протитуманні фари в стилі ралі на передній панелі, задній спойлер у стилі Focus RS, передній спліттер, пару гоночних смуг та пофарбований у чорний колір сталевий дах. Усередині класичний чорний салон доповнено глянцевими білими акцентами на приладовій панелі, нижніх спицях керма та спинках сидінь, розроблених Ford. На дверях також є контрастні шви.

У Ford поки не визначилися з остаточною ціною, але орієнтуватися можна на близько 65 тисяч доларів США за базову версію.

Фото: Ford

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації