Двопартійна група американських законодавців вимагає від адміністрації Байдена підвищити тарифи на автомобілі китайського виробництва і вивчити способи запобігання експорту китайських компаній до США з Мексики. Повідомляє Аutoconsulting.
Республіканець Майк Галлахер, який очолює спеціальний комітет з питань Китаю, провідний демократ Раджа Крішнамурті, а також представники Мічигану Хейлі Стівенс і Джон Муленаар у листі до торгового представника США Кетрін Тай закликали підвищити нинішній 25%-й тариф на китайські автомобілі.
“Вкрай важливо, щоб тарифи на (китайські) автомобілі були не тільки збережені, але й підвищені, щоб зупинити очікуваний сплеск (китайського) імпорту”, – написали вони в листі, про який раніше не повідомлялося, але який потрапив у розпорядження Reuters.
У листі, серед іншого, йдеться про те, що Сполучені Штати “повинні бути готові до прийдешньої хвилі (китайських) автомобілів, які будуть експортуватися з інших наших торгових партнерів, таких як Мексика, оскільки (китайські) автовиробники прагнуть стратегічно налагодити діяльність за межами (Китаю), щоб скористатися перевагами преференційного доступу до американського ринку через наші угоди про вільну торгівлю”.
Автовиробники США висловили занепокоєння щодо китайських автовиробників. Генеральний директор Альянсу автомобільних інновацій Джон Боззелла заявив у червні, що запропоновані екологічні норми США можуть дозволити Китаю “міцніше закріпитися в американському ланцюжку поставок акумуляторів для електромобілів і, зрештою, на нашому автомобільному ринку”.
У вересні Європейська комісія розпочала розслідування щодо доцільності запровадження штрафних тарифів для захисту виробників Європейського Союзу від дешевшого китайського імпорту електромобілів.
Раніше Newsauto повідомляло вже у грудні китайці представлять автомобіль-конкурент Maybach.
Фото: Аutoconsulting
[…] Newsauto повідомляло, що американці намагаються зупинити очікуваний […]
[…] Newsauto повідомляло, що американці намагаються зупинити очікуваний […]