У Парижі втричі піднімуть вартість паркінгу для важких автівок

В останні роки популярність позашляховиків та великих кросоверів зростає. При цьому загалом розміри усіх автомобілів за останні десятиліття зросли настільки, що вони можуть не влазити у типові європейські паркомісця (посилання на дослідження нижче).

У Парижі вирішили боротися з цією проблемою підняттям вартості паркування втричі за перевищення певного рівня ваги автівки. Це найбільше “б’є” по любителях позашляховиків, але тепер доведеться доплатити за паркування навіть власникам порівняно компактних електрокарів та гібридів. Повідомляє Meta.

Деталі

Париж проголосував за потроєння вартості паркування особливо важких автомобілів, щоб протистояти зростанню кількості позашляховиків на вулицях французької столиці. Рішення звучить розумно, але навряд люди, які обирають позашляховик для пересування європейською столицею будуть мати проблеми з тим, щоб заплатити більше за паркінг.

Бензинові, дизельні та гібридні автомобілі, вага яких перевищує 1600 кг, а також електромобілі, вага яких перевищує 2000 кг, тепер паркуватимуться за підвищеним тарифом. Водії таких автомобілів платитимуть 18 євро за годину паркування в центрі міста та 12 євро за паркування в інших місцях у межах міста.

Попри те, що про цей крок широко повідомлялося як про напад на позашляховики, він також торкнеться багатьох універсалів та купе, включаючи Audi A6, BMW i4 і Genesis G70.

Нове правило особливо стосується плагін-гібридів, які можуть працювати з нульовими викидами вуглецю на короткі та середні відстані. BMW 330e важить 1740 кг, Citroën C5 X PHEV важить 1722 кг, а Mercedes-Benz A250e — 1680 кг.

Збільшення плати за паркування важких транспортних засобів у Парижі розглядається його творцями як частину війни з позашляховиками, і більшість ЗМІ наслідували цей приклад, називаючи це податком на 4×4. Однак це також стосується багатьох більш компактних моделей. Ось деякі з них: електричний седан BYD Seal (2055 кілограмів), седан Mercedes-Benz C-Class (1650 кілограмів), гібридний хетчбек Peugeot 308 Hybrid 180 (1608 кг), універсал Jaguar XF (1735 кг), універсал Skoda Superb Estate 2.0 TDI (1618 кілограмів).

Читайте також на Newsauto – важкі електрокари небезпечні на дорозі.

Фото: Alex Harmuth/Unsplash

 

Допоможіть нам стати кращими

2 Коментаря

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації