Ремонт двигуна після обриву ременя ГРМ

Газорозподільний механізм автомобіля має у своїй конструкції багато елементів, які мають працювати один з одним синхронно. Головною деталлю даного механізму вважається ремінь приводу ГРМ. Це зумовлено тим, що він передає обертовий момент від колінвала на розподільний вал, що дозволяє клапанам відкриватися в потрібний момент, виходячи із положення поршнів у робочих циліндрах. У багатьох моделях авто замість ременя встановлюється спеціальний ланцюг. З одного боку він міцніший, але з іншого у нього є недоліки. По-перше, ланцюг коштує дорожче, а по-друге, його складніше встановлювати. Тому ремінь ГРМ отримав більш широке розповсюдження. Міняти його потрібно кожні 60-120 тисяч кілометрів пробігу, залежно від рекомендацій виробника авто. Радить видання novadoba.com.ua.

А якщо ні, то можливий обрив ременя і наступний за цим дорогий ремонт двигуна. Справа навіть не в тому, що буде потрібно цей елемент газорозподільного механізму підібрати за VIN-кодом і купити, а в тому, що в разі проблеми, можливо, доведеться замінити й деякі запчастини силового агрегату.

Як тільки ремінь зіскакує або рветься на робочому двигуні, газорозподільний механізм зупиняється. Відповідно клапани завмирають в одному положенні, одні нижче, інші вище. Попри те, що двигун зупиниться, зв’язка маховик-колінвал за інерцією продовжить рухати поршні. Піднімаючись до верхньої мертвої точки, вони б’ються об клапани та загинають їх. Такий сценарій можливий і на тих автомобілях, на яких встановлено посилений ремінь ГРМ. Крім того, дана аварійна ситуація виникає навіть при роботі двигуна на холостому ході. Мотор отримує серйозні пошкодження, якщо ремінь порвався під час руху автомобіля на високій швидкості. Колінвал, перебуваючи у зв’язці з колесами, обертатиметься і переміщатиме поршні до тих пір, поки водій не вимкне передачу або машина мимоволі не зупиниться. За цей проміжок часу поршні розіб’ються об клапани, а напрямні втулки останніх руйнуються, розлітаючись у вигляді уламків усередині головки блоку циліндрів. Уламки поршнів впадуть у картерний відсік, де працює колінчастий вал, що, своєю чергою, може призвести до його пошкодження.

Враховуючи все вищесказане, ремонт силового агрегату коштуватиме велику суму. Це зумовлено не лише тим, що замінити доведеться дорогі деталі, а й складністю роботи. Механіку на СТО доведеться розібрати половину двигуна, якщо під час руху зубчастий ремінь ГРМ порвався і було пошкоджено як клапани, а й поршні.

Цей процес трудомісткий, тому для ремонту потрібно багато часу. Крім того, якщо купити ремінь ГРМ не проблема, деяких запчастин двигуна може не опинитися в наявності, а тому доведеться чекати на їх доставку. Тому очікування на ремонт може затягтися до двох тижнів. Щодо вартості, ремонт буде коштувати не менше 1000 доларів, залежно від моделі авто та специфіки силового агрегату.

Фото: avto.pro

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації