Що робити, якщо двері та замок автомобіля примерзли

Багато автомобілістів вже при легких морозах зіткнулися з проблемами, а при сильному мінусі складності із запаленням та замерзлим кузовом можуть виникнути навіть у нових машин.

Одна з найпоширеніших проблем під час морозу — це примерзлі двері. Ми поспілкувалися з технічними експертами та з’ясували, як вчинити, якщо двері машини не відчиняються на морозі й чого в цій ситуації робити в жодному разі не можна.

Не смикайте двері

Якщо двері з пульта не відчинилися, то залізним ключем тут уже не допомогти. Найважливіше, що варто засвоїти – якщо двері примерзли, то рвати за ручку не треба.

Річ у тому, що більшість деталей замків в автомобілях зроблена з пластику, а пластик легко поламати або відірвати. Якщо двері не відчиняються, не треба намагатися відкрити її будь-якими способами. Тому що тоді автовласник ризикує отримати серйозніші проблеми.

Причому двері не завжди примерзають до кузова через прилеглу гумку. Річ у тім, що зараз механізація замків пластмасова, до деталей йдуть тросові з’єднання в пластиковому обплетенні. Усередині тросика чи обплетення формується конденсат. Саме він замерзає та виводить з ладу весь механізм.

Електромагнітна частина, яка приводить замок у відкритий стан, виконує свою функцію, але нічого відкрити не може. Бо трос замерз. Відігріти його в зовнішній спосіб не можна. У більшості випадків люди смикають двері та закінчується це тим, що в районі кріплення троса до ручки водії зривають трос і потім, навіть відігрівши автомобіль, вони вже не зможуть відчинити двері. Доведеться їхати у сервіс.

Спробуйте проникнути в салон через інші двері

Найважливіше, що потрібно зробити в такій неприємній ситуації на морозі, — спробувати проникнути всередину автомобіля. Якщо не через двері водія, то через будь-які інші, аж до багажника. Необхідно залізти всередину машини та завести її. Рідко буває так, що примерзають всі чотири двері та багажник, щось та відкриється.

Наступним етапом стане перегін машини у тепліше місце. Бажано залишити автомобіль там на кілька годин, щоби відігріти. Можливо, внаслідок прогріву все відмерзне та відкриється. Але не завжди це так.

«У багатьох автомобілів, зокрема в «Інфініті» та «Нісанів», така проблема виникає регулярно. Трохи вдарить мороз, і всі приїхали. Так, конденсату в тросах і обплетенні не повинно бути — там все має бути досить щільно і добре змащене. Але в міру того, як автомобіль експлуатується, трос рухається, з’являється вільний простір. А конденсату потрібно зовсім небагато. Тому у двері він є завжди. На  мийку машина заїхала – частина води все одно потрапляє усередину дверей. Тонким капіляром конденсат осідає всередині тросика та замерзає. Електромагнітні штовхачі самі собою не дуже сильні пристрої. Вони стикаються з перешкодою і зробити нічого не можуть», — розповідає директор автосервісу.

Після прогрівання двері у 90% випадків відігріються та відчиняться.

Якщо двері замерзли, потрібно злегка «простукати» рамку, тому що зазвичай примерзає саме гумовий ущільнювач, і такі дії допоможуть визволити двері з льодового полону. Ще один варіант – відкрити інші двері та завести автомобіль. Після прогрівання двері розблокуються без сторонніх втручань.

Замініть механізм, якщо проблема повторюється

Якщо вам вдалося проникнути всередину машини через інші двері, ви змогли завести її та прогріти, відігнали в тепле місце, але замерзлі двері так і не відчиняються, тоді доведеться поїхати в автосервіс. Там фахівці відкриють оббивку і, швидше за все, замінять троси чи механізми замку. За словами технічного експерта, люди часто намагаються самостійно засунути в тросики мастило, продути їх — але, на жаль, конструкція настільки тонка, що без перебирання замку до неї не дістатися.

Якщо така історія відбувається, і вона повторюється, то зазвичай це заміна тросів. Окріп ззовні скільки не лий, нічого не зміниться. Бувають ситуації, що навіть ключ можна вставити в замкову щілину і він навіть повертається, але користі немає — двері все одно не відчиняються. Суть проблеми у зносі деталей – тросів, замків. Згодом туди потрапляє волога, яка замерзає. Мастило тут нічого не вирішує.

Ще одна досить часта історія — коли двері в мороз відчиняються зовні, але не відчиняються зсередини. І в цьому випадку поїздка до сервісу — єдиний варіант.

Механізм фрагментарно відпрацьовує частину, відкриває двері зовні, а назад зсередини машина не відкривається. І щоб вийти з машини, людині доводиться відкривати скло та смикати ручку ззовні. Це, зокрема, можуть бути проблеми з тросиками.

Не лийте окріп і не сушіть феном

Зовнішніх способів боротьби із замерзлими дверима давно немає.

Жодного механічного впливу не потрібно. Якщо це не старий ВАЗ, з яким можна було використовувати різні способи. Можна було і окропу плеснути, і феном замок погріти. І допомогло б. Але зараз із сучасними машинами власники навіть не знають, де гріти. Та й лакофарбове покриття феном або запальничкою гріти не варто, тим більше, що не допоможе.

Раніше Newsauto повідомляло про те, що експерти склали список найбільш проблемних авто, читайте детальніше.

Фото: Autonews

Допоможіть нам стати кращими

2 Коментаря

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації