Першого осіннього місяця автомобілістам важливо підготувати свій автомобіль до мінливої та дощової погоди. Про основні етапи підготовки машини до нового сезону фахівці розповіли виданню Uamotors.
Перевіряємо кліматичну систему
Головний ризик для автомобілів восени – це сезон дощів. До цього періоду автовласникам варто підготуватися заздалегідь. Почати можна з діагностики кліматичної системи у машині. Діючий кондиціонер важливий восени не менше, ніж влітку.
«У дощ вікна машини пітніють і рятує лише справний кондиціонер. До того ж у вогку і сиру погоду особливо важливо, щоб у салоні авто було сухо і тепло, тому справна пічка обовязкова для к5омфорту пасажирів та водія”, – зазначає експерт.
Змінюємо склоочисники
Заздалегідь замініть двірники, якщо ресурс вашої щітки вже добігає кінця. У дощ вони вам знадобляться. Від склоочисників залежить видимість на дорозі. Рекомендую вибирати безкаркасні варіанти склоочисників. Вони дорожчі, але служать краще і довше. Не забудьте наповнити бочок склоомивача. Після дощу потрібно ретельне очищення скла від дорожнього бруду.
Перевіряємо лампи
Обов’язково перевірте справність оптики – усі лампи мають бути робітниками. У дощ особливо важливо бути помітним для інших водіїв, а в цьому допоможе увімкнене світло фар. Зверніть увагу і на лампи у протитуманних фарах.
Укриваємо від граду
Якщо синоптики обіцяють не лише зливи, а й град, зростає можливість пошкодження кузовних елементів та стекла автомобіля.
Продумуємо паркування
Також заздалегідь вигадуйте місця паркування автомобіля. У сезон дощів міські низини часто бувають затоплені. Часто трапляються історії, коли залишив автомобіль на парковці, а повернувся, коли машина зі скла у вигляді. Після таких ситуацій автомобілю може знадобитися не тільки професійне просушування на СТО, а й суттєвий ремонт.
Змінюємо стиль водіння
Ще одна небезпека в осінній період – через мокру дорогу знижується ефективність гальмування, керованість авто, можливий ефект аквапланування. Я рекомендую заздалегідь провести діагностику гальмівної системи на станції, замінити всі елементи, ресурс яких добігає кінця.
Якщо ви заїхали в калюжу і ваше колесо втекло більш ніж наполовину у воді, то колодки намокнуть, знизиться ефективність гальмування. Після подолання водної перешкоди необхідно кілька разів інтенсивно натиснути на гальмо, щоб просушити колодки та диски. А потім їдемо на СТО та проводимо діагностику всіх інших елементів гальмівної системи.
Фото: Ukr.net