Які найпоширеніші помилки при купівлі вживаного авто

Уважність, перевірка документів, діагностика і терпіння — ось що допоможе не зробити фатальної помилки й уникнути фінансових втрат.

Купівля автомобіля з пробігом часто виглядає як гарна угода — візуально привабливе авто, доступна ціна, приємний продавець. Проте за фасадом ідеального стану можуть ховатися проблеми, які здатні не лише зіпсувати задоволення від покупки, а й вимагати значних фінансових витрат. Про це пише ua motors.

Найчастіше ключовий промах покупця — це закоханість у машину ще до її перевірки. Людина бачить дизайн, уявляє себе за кермом — і логіка відключається. Навіть якщо кузов в іржі, салон затертий, а коробка «підштовхує» на холодну, рішення вже прийнято. Продавець це відчуває та починає приховувати недоліки, називаючи їх «особливостями моделі».

Ще одна небезпека — довіра до документів без перевірки. Один власник у свідоцтві про реєстрацію не гарантує, що авто не було у таксі, в лізингу чи в корпоративному користуванні. Без перевірки за VIN-кодом покупець ризикує придбати машину із забороною на реєстрацію, штрафами, арештом або навіть у заставі. У деяких випадках через кілька місяців власник отримує повістку до суду, бо продавець не мав права укладати угоду.

Розповсюджений міф — що «дрібні недоліки легко виправити». Насправді авто з перевареними порогами чи слідами відновлення після ДТП може мати проблеми з геометрією кузова, вологість у салоні, дефекти лакофарбового покриття. Навіть «легенький поштовх» коробки передач може вказувати на майбутній ремонт, який обійдеться у десятки, а то й сотні тисяч гривень.

Ще одна поширена проблема — скручений пробіг. За словами автоекспертів, це трапляється майже завжди. Показник на одометрі часто не відповідає дійсності: насправді авто може мати втричі більший пробіг. Це означає — зношену підвіску, старе мастило, неремонтовану трансмісію, зношений ремінь ГРМ. Особливо це стосується дизельних кросоверів і преміум-моделей, де двигун ще «тягне», а все інше — вже «втомилось».

Багато покупців покладаються на «свого» майстра. Проте без спеціального обладнання навіть найдосвідченіший механік не зможе оцінити стан турбіни, варіатора, не вичитає помилки в електроніці. Дилерська діагностика коштує кілька тисяч гривень, але може врятувати від неприємностей, що вартуватимуть удесятеро більше.

Тест-драйв — ще один критичний момент. Обмеження кількома колами навколо будинку — це помилка. Під час справжньої поїздки поза містом можуть проявитися гул трансмісії, ривки коробки, проблеми з рульовим керуванням чи підвіскою. А це — ознаки серйозних поломок.

Читайте також: Водіям назвали функцію Google, яка скасовує автомобільні штрафи

Також часто нехтують юридичними нюансами. Договір завантажили з інтернету, підписали на коліні, дані вписали від руки — і поїхали в МРЕВ. Але без офіційного оформлення через юриста або державні сервіси у разі ДТП чи спору з колишнім власником доведення права власності може стати квестом.

Останній, але не менш важливий момент — резерв на ремонт. Покупець викладає всі заощадження за авто, не залишаючи грошей на базове обслуговування. А воно може включати заміну мастил, рідин, гальмівної системи, акумулятора, свічок. Мінімальний набір після купівлі — це витрати на 15–30 тисяч гривень.

Раніше Newsauto писало, що експерти назвали найгірші кросовери BMW, які не варто купувати.

Фото: motorscout

Допоможіть нам стати кращими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі публікації