BMW зробила те, чого Mercedes поки не домігся. Електричний кросовер iX3 став першим німецьким авто, що отримав міжнародне схвалення системи DCAS – нового стандарту ООН для допоміжних функцій керування. Про це пише Твоя машина, посилаючись на Carscoops. Це відкриває компанії шлях до запуску системи Motorway Assistant у більшості країн Європи.
Motorway Assistant дозволяє їхати без рук на швидкості до 130 км/год, але водій мусить лишатись уважним і бути готовим втрутитись. Тобто це не повний автопілот, а другий рівень автономності. Головне – система більше не потребує окремих дозволів у кожній країні, як це було раніше.
Інженер з безпеки руху з Мюнхена Томас Брандт пояснює:
«DCAS нарешті створює єдині правила. Раніше BMW мала дозвіл лише від німецького транспортного агентства. Тепер технологія узаконена на рівні десятків держав».
Для водіїв це означає, що iX3 зможе самостійно змінювати смугу – потрібно лише підтвердити поглядом. Система також радить, коли краще перелаштуватися перед з’їздом або обгоном.
«На трасі це працює бездоганно. Машина плавно йде за потоком, а короткий погляд у дзеркало активує маневр», – каже тест-пілот BMW Фелікс Ріхтер, який випробовував функцію на автобані поблизу Мюнхена.
Крім Motorway Assistant, у Німеччині впроваджують і City Assistant. У місті кросовер сам зупиняється на червоне світло і рушає, коли воно стає зеленим. З часом BMW планує оновлювати систему дистанційно, додаючи нові функції.
Аналітик видання Auto Motor und Sport наголошує:
«Це не змагання за швидкість між брендами, а крок до спільних стандартів. Коли водій може покласти руки на коліна, а не на кермо – це вже зміна епохи».
У підсумку BMW стала першою серед німецьких виробників, хто офіційно отримав міжнародний дозвіл на рух без рук. Mercedes тепер доведеться наздоганяти конкурента.
Раніше Newsauto писало, що Renault готує особливу версію Megane.
Фото: mashyna
