Німецький автовиробник BMW продовжує роботу над двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) і планує представити нове покоління таких двигунів у 2026 році.
Однією з перших моделей з новим двигуном стане G65 X5, за яким підуть і інші моделі. Хоча багато хто з них використовуватиме наявні двигуни, такі як рядний шестициліндровий B58 і V8 S68, компанія розробляє абсолютно новий ДВЗ. Про це повідомляє UA.news, посилаючись на Auto Motor und Sport.
BMW запатентувала нову технологію згоряння, спрямовану на значне підвищення ефективності бензинових двигунів. Патент, зареєстрований у Європейському патентному відомстві в серпні 2024 року, включає пристрій запалювання з попередньою камерою. Паливно-повітряна суміш у попередній камері запалюється свічкою запалювання з унікальною конфігурацією, що дає змогу краще керувати температурою та запобігати небажаним займанням.
Історично, попереднє запалювання в камері згоряння використовувалося в дизельних двигунах для підвищення ефективності на низьких швидкостях і зниження шуму. Новий патент BMW переглядає цю концепцію для бензинових двигунів. Нова технологія не тільки покращує витрату палива, а й знижує викиди, збільшує потужність і подовжує термін служби двигуна за рахунок кращого розсіювання тепла.
Технологія універсальна і може бути адаптована до різних розмірів двигунів, від невеликих трициліндрових до великих V8. Це дає змогу BMW інтегрувати нову технологію в широкий спектр своїх бензинових двигунів, покращуючи продуктивність і ефективність за умови дотримання більш суворих стандартів викидів.
Поки BMW не підтвердила, коли саме ця технологія буде представлена в серійних моделях. Однак зрозуміло одне: компанія не має наміру відмовлятися від ДВЗ у найближчому майбутньому.
Читайте також на Newsauto – ТОП-5 найбільш економічних нових автомобілів в Україні.
Фото: ua.news